Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئال سوسیداد و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به یک امتیاز بسنده کردند.

به گزارش آریا، بارسا در دیداری که مسی درخشش همیشگی را نداشت، دو امتیاز حساس را از دست داد.

رئال سوسیداد 1-0 بارسلونا | روی یک کرنر بود که خطای ناشیانه بوسکتس روی مونرئال با کشیدن پیراهن او، داور اعلام ضربه پنالتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه آرام اویارزابال به وسط دروازه به راحتی به گل اول میزبان تبدیل شد. 

رئال سوسیداد 1-1 بارسلونا | روی هوشمندی سوارز، یک توپ هوایی از روی سر مدافع سوسیداد عبور کرد تا فضای خالی قابل توجهی پیش روی مهاجمان بارسا به وجود بیاید. پاس عمقی سوارز، گریزمان را تک به تک کرد تا او هم با چیپی دیدنی، دروازه تیم سابقش را باز کند. گریزمان مطابق انتظار خوشحالی هم نکرد.

رئال سوسیداد 1-2 بارسلونا | روی فرار مسی پشت سر مدافعین میزبان بود که او با دروازه بان تک به تک شد. با این حال کاپیتان بارسلونا ترجیح داد سوارز را مقابل دروازه خالی قرار بدهد تا تیمش به گل دوم دست پیدا کند.

رئال سوسیداد 2-2 بارسلونا | اشتباه از لنگله شروع شد که نتوانست توپ اول را بزند و دوئل یک در مقابل یک را باخت. توپ به گوشه سمت راست خط دفاعی بارسا رفت تا ارسال زمینی بازیکن حریف به پای راکیتیچ برخورد کند و کمی منحرف شود. اثری که مهار ناقص تراشتگن روی توپ داشت، لقمه را جوید و در دهان ایساک گذاشت تا دروازه خالی باز شود.

در انگلیس قرمزها به صدرنشینی خود با اقتدار ادامه می دهند. در 15 دقیقه ابتدایی موقعیتی جدی توسط دو تیم ایجاد نمی شود. لیورپول بازی را در اختیار دارد ولی موقعیت جدی ای ایجاد نکرده است. در دقیقه 23 شوت هیوز با اختلاف کم از کنار دروازه لیورپول به بیرون می رود. صلاح در دقیقه 37 گل اول لیورپول را می زند. در دقیقه 42  دلوفئو و اسماعیل ساری موقعیتی خوب را از دست می دهند تا بازی با برد 1 به 0 لیورپول در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم شروع می شود. در دقیقه 48 ضربه اسماعیل سار را آلیسون به خوبی می گیرد. لیورپول توسط ضربه سر سادیو مانه به گل دوم می رسد که VAR آن را مردود اعلام می کند. در دقیقه 53 دلوفئو با آلیسون تک به تک می شود که دروازه بان برزیلی باز هم توپ را می گیرد. در دقیقه 63 ضربه آرام فیرمینو را فاستر در اختیار می گیرد. در دقیقه 64 صلاح در سمت راست صاحب توپ می شود که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه واتفورد به بیرون می رود. در دقیقه 74 فیرمینو موقعیتی خوب را درون محوطه جریمه واتفورد از دست می دهد. در دقیقه 80 کرنر دلوفئو مستقیما به تیرک دروازه لیورپول برخورد می کند. در دقیقه 90 صلاح گل دوم لیورپول را می زند تا خیال قرمزها از این برد راحت شود.

لیورپول 1-0 واتفورد | محمد صلاح (37): روی ضد حمله لیورپول، مانه در عمق به صلاح پاس می دهد. ستاره مصری توپ را روی پای راست می آورد و با ضربه ای زیبا گل اول لیورپول را می زند.

لیورپول 2-0 واتفورد | محمد صلاح (90): پاس عرضی مانه به اوریگی می رسد. او نمی تواند شوت بزند ولی توپ را به صلاح پاس می دهد که وی با یک ضربه پشت پای زیبا گل دوم خود و تیمش را می زند.

شکست خانگی در استمفوردبریج، چیزی نبود که شاگردان لمپارد به دنبالش بودند.دو تیم در ابتدا سعی می‌کردند مالکیت توپ را برای خود کنند. بورنموث که به نظر می‌آمد برای دفاع و ضد حمله به این مسابقه آمده باشد، در دقایق ابتدایی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت. میسون مانت قدر موقعیت به دست آمده برای خود را در 20 دقیقه ابتدایی، ندانست. شوت آبراهام از کنار دروازه به بیرون رفت. ضربه سر پولیشیچ به دهانه دروازه با غیبت بازیکنان چلسی در مکان مناسب، راه به جایی نبرد. شوت فریزر توسط آزپیلیکوئتا دفع شد. نیمه نخست با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

فرصت فوق‌العاده برای جاشوا کینگ در ابتدای نیمه دوم توسط رودیگر خنثی شد. حرکت انفرادی پولیشیچ و ضربه‌اش راهی نقطه کرنر شد. کرنرها و پاس‌های بلند پی در پی از سمت دفاع به جلو، کارِ تکراری آبی پوشان برای حمله روی دروازه بورنموث بود. امرسون بهترین موقعیت چلسی را در چند قدمی دروازه تبدیل به گل نکرد تا ضربه سر او به دستان دروازه بان گیلاس‌ها برخورد کند. سرانجام این بورنموث بود که در دقیقه 84 توسط دن گاسلینگ به گل رسید. غفلت مدافعین چلسی روی این گل بسیار مشخص بود. اسکات اعلام 5 دقیقه وقت تلف شده کرد. شوت کواچیچ توسط رمزدیل دفع شد. پس از به اتمام رسیدن این وقت، بازی با نتیجه 0-1 به سود بورنموث خاتمه یافت.

روباه‌ها پس از 9 برد پیاپی، بالاخره متوقف شدند.لسترسیتی 0-1 نوریچ سیتی؛ پوکی (26): بوئندیا با پاس در عمق خود پوکی را راه انداخت و این بازیکن پس از رسیدن به محوطه جریمه لسرسیتی، با ضربه‌ای زمینی اشمایکل را به زانو در آورد. 

لسترسیتی 1-1 نوریچ سیتی؛ کرول (38): کرنر ارسالی از سوی مدیسون در تیر یک با اثر گذاری واردی وارد دروازه شد. پنل کارشناسی لیگ برتر، این گل را گل به خودی کرول تشخیص داد. 

 بایرن مونیخ و وردربرمن در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بایرن به بردی پرگل دست پیدا کرد. در دقیقه 8، راشیکا در موقعیت تک به تک با نویر قرار گرفت ولی در باکس پنالتی بایرن تعادلش را از دست داد. یک دقیقه بعد، پاولنکا شوت محکم لواندوفسکی را برگشت داد. در دقیقه 11، دیویس از سمت چپ نفوذ کرد و به سمت دروازه شوت کرد ولی دروازه بان برمن موفق بود. در دقیقه 15، گنابری توپ را از سمت راست ارسال کرد و ضربه سر لواندوفسکی را پاولنکا به کرنر فرستاد. راشیکا به زیبایی گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقیقه 39، لواندوفسکی در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست توپ را از بالای سر دروازه بان رد کند. در برگشت، توپ به کوتینیو رسید و این بازیکن هم از پشت محوطه جریمه حریف شوتزنی کرد ولی باز هم پاولنکا توپ را دفع کرد. بایرن مونیخ در دقایق پایانی نیمه اول دو گل زد تا نتیجه بازی 2-1 شود. نیمه اول با برتری بایرن به پایان رسید.

بایرن مونیخ نیمه دوم را برتر از حریف شروع کرد. آنها به دنبال بیشتر کردن فاصله با برمن بودند. کوتینیو بالاخره گل موردنظر را به ثمر رساند. وردربرمن دیگر از هم پاشیده بازی می کرد. آنها نمی توانستند مثل نیمه اول مقاومت کنند. لواندوفسکی، کوتینیو و مولر گل های بعدی را برای میزبان زدند. بازیکنان برمن منتظر شنیدن صدای سوت پایان بازی بودند. بایرن مونیخ در نهایت با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید.

در جریان هفته پانزدهم بوندسلیگای آلمان، بروسیا دورتموند با یک بازی روان و یکدست و با استفاده از ضدحملات زهردار خود موفق شد با چهار شوت محکم و سرضرب از سد ماینتس عبور کند و با 29 امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول را حفظ کند.دورتموند موفق شد چهار بار دروازه ماینتس را بگشاید تا با خیالی آسوده جایگاه خود را در رده سوم جدول رده بندی حفظ نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار امروز رقابت‌های سری A ایتالیا، اینتر مهمان ساسولو بود. در این دیدار آرماند لورینته در ابتدای بازی گل برتری مهمان را زد و در ادامه نراتزوری نتوانست این گل را جبران کند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم موقعیتی خلق نمی‌کردند تا اینکه در دقیقه ۱۵ شوت خطرناک ارلیک از لبه محوطه جریمه را آئودرو دفع کرد.

۵ دقیقه بعد اما آئودرو در دفع حمله ساسولو ناموفق بود. پاس کاتبک جاش دویگ از سمت چپ، به لورینته رسید و او با شوت‌زنی به طاق دروازه اینتر، بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۲۶ شوت دامفریز در مقابل دروازه با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقایقی بعد ضربه سر پاوارد روی سانتر مخیتاریان را دروازه‌بان به خوبی گرفت.

در ادامه دیگر موقعیتی در بازی شکل نگرفت. در وقت‌های اضافه نیمه اول اینتر به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد و بازی ۱-۰ ماند.

با آغاز نیمه دوم اینتر برای زدن گل مساوی و فرار از شکست جلو کشید اما دفاع خوب ساسولو مانع آنها شد و نراتزوری نتوانست به گل برسد.

در دقیقه ۶۱ شوت سانچز از لبه محوطه ثمری نداشت و با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

حدود ۱۰ دقیقه بعد لائوتارو مارتینز هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۷۸ سانتر آگوستو با ضربه سر پاوارد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۲ سانتر کوادرادو به روی دروازه با ضربه سر آرناتوویچ راهی به دروازه نداشت.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی اینتر موفق به خلق حمله نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد تا بازی با نتیجه ۱-۰ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی