Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:49:26 GMT

ستاره لیورپول سفر به قطر را از دست داد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۶۷۰

جورجی واینالدوم، ستاره هلندی لیورپول امروز در دیدار مقابل واتفورد آسیب دید.

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز لیورپول موفق شد با دو گل محمد صلاح، گلزن مصری خود واتفورد را مغلوب کرده و با توجه به تساوی لسترسیتی، فاصله اش با تیم دوم جدول را به ده امتیاز افزایش داده و گام بلندی در سیر قهرمانی در لیگ برتر بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما این پیروزی برای لیورپول خسارت هایی را نیز به همراه داشت و جورجی واینالدوم، هافبک هلندی مرسی سایدی ها در اواخر بازی آسیب دیده و جای خود را به اندی رابرتسون داد. اخبار حاکی از آن است که جورجی واینالدوم رقابت های جام باشگاه های جهان که این هفته برگزار می شود را از دست خواهد داد و نمی تواند به همراه لیورپول راهی قطر شود. البته یورگن کلوپ مدعی شد فردا میزان دقیق مصدومیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

 

یورگن کلوپ در این مورد گفت: "به نظر می رسد مصدومیت جورجی واینالدوم یک مشکل عضلانی است. من نمی دانم که آیا او می تواند به قطر سفر کند یا خیر، مشکل من این است که نمی دانم مصدومیت واینالدوم به چه شکل بوده است. شما برای هیچ بازیکنی مصدومیت عضلانی نمی خواهید، اما در این مقطع مشکل بزرگ تر از این ها است. همه تیم ها مشکلات یکسانی دارند و فردا ما بیشتر در مورد وضعیت واینالدوم آگاهی پیدا خواهیم کرد."

 

 

جورجینیو واینالدوم لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی کاشان: صبح امروز بر اثر برخورد واژگونی خودروی جیلی در اتوبان کاشان -قم چهار نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
این مصدومان پس از امدادرسانی نیرو‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست