Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سازندگی درباره عدم وجود رهبری در جبهه اصلاحات به نکات جالبی اشاره کرده و خاتمی را رهبر این جریان ندانست بلکه خاتمی را به عنوان یک شخص مورد احترام در جبهه اصلاحات معرفی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مشرق، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب سازندگی با طیف خواندن جریان اصلاحات گفت: زمان آقای خاتمی این را می‌گفتند که اصلاح‌طلبان یا اصلاحات بین العباسین است، از عباس دوزدوزانی تا عباس عبدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان عباس عبدی هم تقریباً با عباس دوزدوزانی یکی شده، بنظرم باید گفت بین عباس وابوالفضل! بین عباس دوزدوزانی تا ابوالفضل قدیانی.

کرباسچی همچنین درباره عدم وجود رهبری در جبهه اصلاحات به نکات جالبی اشاره کرده و خاتمی را رهبر این جریان ندانست بلکه خاتمی را به عنوان یک شخص مورد احترام در اصلاح‌طلبی معرفی کرد.

وی نسبت به فرار جریان حامی دولت از زیر بار انتقادات و بی تدبیری‌های صورت گرفته در دولت گفت: صادقانه این است که ما اگر یک اشتباهی کردیم چه در دولت، چه در مجلس یا شورای شهر، هر جا، صادقانه بگوییم این انتخاب ما بر این اساس بوده، یعنی من الان خودم می‌گویم به عنوان کسی که نقش داشتم من می‌گویم که ما آقای ایکس را اگر در مجلس فرستادیم با این بینش بوده که ایشان را با رقبایش مقایسه کردیم و دیدیم ایشان حداقل در حرف‌ها و قضاوت‌هایش بهتر از آنهاست ... اما در عمل وقتی دیدیم یا شده مثل آنها یا شده بدتر از آنها؛ این را باید به مردم اعتراف کنیم.

وی حمایت و معرفی لیست امید توسط خاتمی را خطا دانست و افزود: من دیدم که آقای خاتمی هم از شورای شهر و هم از مجلس و هم از دولت ابراز نارضایتی و انتقاد می‌کند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خاتمی محسن هاشمی لیست امید اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع حجاب گفت: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، تقاضا دارم در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید به اندازه کافی دوقطبی‌ها وجود دارد، منطقی و استدلالی بحث کنید. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: آنچه ایران در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود. کاری بود که بر اساس قرآن صورت گرفت؛ این حمله، حمله تنبیهی و عملیات وعده صادق بود و بخشی مربوط به گذشته است. آن بخشی که مربوط به گذشته بود را زدن و محکم زدیم.

وی افزود: بخشی نیز مربوط به آینده است، آنچه مربوط به آینده است اگر دوباره غلط را تکرار کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه نیروهای مسلح را بازوهای پرتوان ملت عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح دژ مستحکم ملت هستند و نمی‌گذارند دشمن کمترین تعرضی به کشور داشته باشد. مقام معظم رهبری هفته گذشته تعبیری زیبایی از نیروهای مسلح انجام دادند که فرمودند اینها مایه عزت دین هستند، اگر اینها نبودند و با داعش نمی جنگیدند و اگر حاج قاسم نبود و با داعشی ها نمی‌جنگید باید با آنها در خیابان‌های تهران می‌جنگیدیم. اینکه با امنیت زندگی می‌کنیم آموزش و پرورش دانشگاه و حوزه، کشاورزی، صنعت با آرامش اداره می‌شود در سایه خدمات این عزیزان است.

آیت الله خاتمی مساله امنیت را رکن و زیربنای همه توسعه‌ها دانست و گفت: اولین ویژگی که قرآن برای یک جامعه نمونه بیان می‌کند امنیت است و همه نیروهای مسلح شایسته تکریم هستند. وزارت دفاع، نیروهای مسلح و سپاه و بسیج همگی ویژگی‌های که امیرالمونین توصیه کرده را دارند.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و شهادت حضرت عبدالعظیم حسنی اظهار کرد: درباره عبدالعظیم تعبیری دیدم که نوشته بود او را زنده زنده دفن کردند و به شهادت رساندند و ثواب زیارت ایشان ثواب زیارت امام حسین (ع) است.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به هفته کارگر اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش عملکرد خوبی ارائه داد. مقام معظم رهبری فرمودند طبق آمار نیمی از جمعیت ما کارگران و خانواده‌های آنها هستند و اگر حال این نیم جمعیت خوب شود حال نیمی از جمعیت ایران به سامان خواهد رسید. آقا در مناسبت‌هایی که روز کار و کارگر است کلماتشان منشور است. به وزیر کار گفتم این منشور را تدوین و ترسیم کنید و بایدهای آقا را در ارتباط با کارگران از جمله امنیت شغلی را اجرایی و عملیاتی کنید. فرمایشات آقا وضع و خطابه نیست بلکه دستورالعمل اجرایی است.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه ، گفت: جمعی از دانشگاهی‌ها در آمریکا در دانشگاهی در کالیفرنیا و فرانسه به حمایت از مظلومین غزه برخواسته‌اند و کشوری که به دروغ خود را حامی حقوق بشر معرفی می‌کند 100 نفر از این معترضین را دستگیر کرد. استاد برجسته روابط بین‌الملل در دانشگاه هاروارد می‌گوید آمریکا باید بپذیرد که نسل آمریکا نسلی است که به کلی تغییر کرده است معنای این حرف این است که بعد از حدود 200 روز مقاومت مردم غزه بیداری وجدانی در دنیا شکل گرفته است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد، خاطر نشان کرد: در این عملیات دشمن خوب فهمید که ما اهل عمل همراه با شعار هستیم وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم و با کسی تعارف نداریم این سیره مولی ما علی(ع) است.ما در این عملیات عجله نکردیم، بیمارستان نزدیم ، مدرسه و مراکز اقتصادی را نزدیم حتی پادگان‌های نظامی را نزدیم فقط پادگانی را زدیم که از آن پادگان به کنسولگری ما حمله کرده بودند. و اسم این کار تدبیر و عملکرد عاقلانه و هوشمندانه است.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: به فضل خداوند همه بدخواهان ایران را سر جای خودشان نشاندیم به آنها اعلام کردیم بازی با ایران بازی با دم شیر است و اگر بخواهیم با ایران آنچنان عمل کنید پاسخ جدی خواهید شنید. در این عرصه سه جبهه شکل گرفت در جبهه مقاومت یمنی‌ها و حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی و آزادگان دنیا احسنت گفتند.

وی در همین راستا افزود: جبهه دوم، جبهه آمریکا و انگلیس و اتحادیه اروپا بود. شما بدبخت هستید که آبروی خود را به ریسمان پوسیده رژیم صهیونیستی گره زده‌اید بدانید که رژیم صهیونیستی نابود شدنی است. جبهه سوم ، جبهه کسانی بود که همواره ما را دعوت به خویشتن‌داری کردند و ما شما را دعوت می‌کنیم که ارتباط با رژیم صهیونیستی را قطع کنید. شما عرب هستید ، مسلمان هستید ، آنها عرب و مسلمان را می‌کشند ، لااقل تا زمانی که این رژیم آنها را می‌کشد شما ارتباط خود را با آنها قطع کنید.

آیت اله خاتمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به موضوع حجاب گفت: حجاب از ضروریات دین است 10 آیه قرآن درباره حجاب است 100 ها روایت درباره حجاب آمده است. رهبری فرمودند بی‌حجابی هم خلاف شرع و هم خلاف قانون است و نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم اما نظام در مقابل ناهنجاری خواهد ایستاد و عقب‌نشینی هم ندارد. تقاضا دارم در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید به اندازه کافی دوقطبی‌ها وجود دارد منطقی و استدلالی بحث کنید به یکدیگر انگ نزنید. انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد