Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@22:01:10 GMT

دیدار عمران خان با بن سلمان (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۰۸۰

دیدار عمران خان با بن سلمان (+عکس)

نخست وزیر پاکستان که به عربستان رفته است، با ولیعهد این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سعودی، «عمران خان» روز شنبه در ریاض با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.

خبرگزاری سعودی آورده است : در این دیدار روابط دوجانبه میان دو ملت برادر و ابعاد همکاری مشترک و نیز تحولات منطقه‌ای و بین المللی و تلاش‌های انجام شده در این زمینه و برخی مسائلی که مورد اهتمام مشترک است، بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر خارجه سعودی، مساعد بن محمد العیبان مشاور امنیت ملی و خالد الحمیدان رئیس سازمان اطلاعات این رژیم در این دیدار حضور داشتند.

این چهارمین سفر عمران خان به عربستان طی سال جاری میلادی به شمار می‌رود، نخست وزیر پاکستان پیش از این در ماه‌های می، سپتامبر و اکتبر به عربستان سفر کرده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002x2K

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عمران خان بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو و هیات همراه ایشان که برای شرکت در دومین اجلاس ایران و آفریقا و همچنین نمایشگاه دستاورد‌های توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده است، دیدار کرد و در خصوص زمینه‌های توسعه و گسترش روابط در عرصه‌های مختلف بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر نمود. 

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صورت گرفته در روند روابط دو کشور از جمله تعیین نقشه راه روابط، پیگیری مشترک توافقات صورت گرفته بین ایران و بورکینافاسو در عرصه‌های تجاری، صنعتی، علمی و فناوری، گردشگری و سایر موضوعات مورد علاقه را حائز اهمیت دانست.

آقای کیلم دو تامبلا نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با ابراز رضایت از نتایج مثبت سفر و مذاکرات خود با مقامات عالیرتبه کشورمان، انجام این سفر را ناشی از علاقه مندی برای آشنایی نزدیک با تمدن و فرهنگ غنی و پیشرفت‌های ایران و نشانگر عزم و اراده جدی دولت کشورش برای پیگیری جدی توسعه و تقویت روابط با ایران دانست.

نخست وزیر بورکینافاسو همچنین پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف زیربنایی، اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری و خدمات فنی و مهندسی در عین حفظ استقلال سیاسی را تحسین برانگیز دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست‌وزیر بورکینافاسو
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه