Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا در آستانه بازی بزرگ این هفته لیگ برتر انگلیس تأکید کرد آبی‌های منچستر در ژانویه خریدی نخواهند داشت. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا با اشاره به شرایط تیمش، کنفرانس خبری پیش از بازی حساس این هفته لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی ابتدا اظهار داشت: استونز مصدوم است و نمی‌دانم چه زمانی به تمرینات برمی‌گردد. آگوئرو هم آسیب دیده و تاریخ بازگشتش مشخص نیست. او تمرین نکرده است. داوید سیلوا هنوز آماده نیست اما شاید بازی کند. ضربه‌‌ای به پای او وارد شده اما زیاد جدی نیست. 

گواردیولا خاطر نشان کرد: در قرارداد من بندی برای جدایی یک‌طرفه‌ام وجود ندارد. چند هفته پیش در این رابطه و از اهدافم صحبت کردم. 

وی در مورد شرایط تیمش نیز گفت: بازیکنانی که فصل را شروع کردند، لیگ را  تمام می‌کنند. خریدی در ژانویه در کار نخواهد بود. بنابراین شایعات درباره خرید ناتان آکه هم صحت ندارد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی  در ادامه درباره تیم آرسنال تصریح کرد: بازی در خانه آرسنال همواره برای هر تیمی یک محک جدی است. بعد از اخراج اونای امری، به لیونبرگ اعتماد شد. چند بازی اخیر آرسنال را تماشا خواهیم کرد تا ببینیم چه طور بازی می‌کنند. لیونبرگ چندین سال در آرسنال بوده است. او از باشگاه و هوادارانش شناخت کامل دارد. لیونبرگ از سبکی که خواسته هواداران است هم خبر دارد. آرسنال در فاز تهاجمی با حضور اوزیل و لاکازت، تیمی باکیفیت است.

گواردیولا با اشاره به بازیکن جوان تیم گفت: فیل فودن  در 19 سالگی، 50 بازی انجام داده است، آن هم در یکی از بهترین تیم‌های اروپا. از عملکرد او راضی هستیم. مقابل دینامو زاگرب واقعاً خوب بازی کرد و در آینده هم بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد. اگر فرصتی به دست آورده، لیاقتش را داشته است. او به لحاظ شخصیت بازی و  تلاشش در تمرینات، لایق بازی کردن بوده است. فیل زیاد بازی کرده و شاید در همه 50 بازی، 90 دقیقه در میدان نبوده، اما چه در لحظات دشوار  و چه در روزهای خوب تیم، مشارکت داشته و این یعنی اعتماد زیادی به او داریم.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین