Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه در مصر تاکید کرد که تنها راه حل اتحاد فلسطینیان و یکپارچگی آنها، برگزاری انتخابات است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ‌«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه گفت که رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن تعهدات خود بر اساس توافق‌هایی که امضا کرده، سبب می‌شود تمامی فرصت‌های تحقق صلح عادلانه و فراگیر بر اساس قوانین بین‌المللی برای پایان دادن به اشغالگری و ایجاد دولت مستقل فلسطینی، از بین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری قدس‌نت، وی که در جریان دیدار با تعدادی از اندیشمندان مصری در محل اقامت خود در شرم‌الشیخ مصر صحبت می‌کرد، تاکید کرد که انتخابات تنها راه‌حل فلسطین و مسیر حمایت از موضوع آن و یکپارچگی ملت است.

هنوز تاریخ برگزاری انتخابات ریاستی و شورای قانونگذاری پیش روی فلسطین به طور رسمی مشخص نشده است.

از سوی دیگر رئیس کمیته مرکزی انتخابات در فلسطین اعلام کرد، حماس با برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری و ریاستی مطابق دیدگاهی کهمحمود عباس ارائه داد، موافق است و از او می‌خواهد حکم دعوت به برگزاری انتخابات را صادر کند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی مصر انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهارکرد: در هر دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است طی روز‌های اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.
معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی استاندار محترم خوزستان در هر دو حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود جهت نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این دو حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود. دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه جهت تعیین منتخبین دو کرسی از حوزه انتخابیه آبادان و منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس