Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان در هر بازی تلاش می‌کنند تا تیم را به پیروزی برسانند. تاریخ انتشار: 07:35 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۶۱۸

مهران شاهین‌طبع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: پتروشیمی تیمی قابل احترام است که بازیکنان و کادرفنی خوبی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در هر صورت برگزاری بازی‌های داخل خانه با دیدارهای بیرون از خانه تفاوت زیادی دارد اما به هر حال حمایت‌های مسئولان استانی و تماشاگران باعث شده تا در دیدارهای‌مان علی‌رغم کیفیت بالای تیم‌ها بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: مدیریت باشگاه برای بهترشدن اوضاع تیم تلاش می‌کنند. چون خود آنها ورزشکار بوده‌اند و شرایط را به خوبی درک می‌کنند.

شاهین‌طبع در خصوص اینکه ادامه لیگ را چطور پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: به نظرم تیمی که در بالای جدول قرار دارد از شرایط بهتری نسبت به دیگر تیم‌ها برخوردار است. در هر بازی برد و باخت وجود دارد هر چند که مهم این است تا بتوانیم به اهدافی که ترسیم کرده‌ایم برسیم. حتی در بازی که شکست خوردیم؛ مستحق شکست نبودیم.

وی در برنامه این تیم برای مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال گفت: با توجه به اینکه برخی از بازیکنان ما دچار مصدومیت هستند امیدوارم شرایط  را خوب پیش ببریم علی‌رغم اینکه مسئولان تیم به دنبال تقویت تیم برای حضوری هر چه بهتر در مرحله پلی‌آف هستند. امکان اینکه حامد حدادی، بهنام یخچالی و آرون گرامی‌پور را جذب کنیم خیلی زیاد است زیرا حضور آنها قوت قلب برای تیم ما است.

بیشتر بخوانید: بازیکن خارجی شهرداری گرگان به دیدار مقابل پتروشیمی می‌رسد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال مهران شاهین طبع پتروشیمی بندرامام شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود