Web Analytics Made Easy - Statcounter

بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، فرزاد حسنی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه ناگوار تالار مانگه شەو سقز که منجر به فوت و آسیب تعدادی از هم استانی هایمان شد، گفت: با توجه به تاکید استاندار در مراسم خاکسپاری جان باختگان حادثە، کارگروه ایمنی در فرمانداری سقز با حضور تعدادی از مدیران کل و معاونین دستگاه های مرتبط تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامە داد: در این جلسە کە شهرداری سقز، سازمان نظام مهندسی، اداره استاندارد و برخی دیگر از ادارت مرتبط حضور داشتند، تاکید شد کە آسیب شناسی جوانب حادثه صورت بگیرد و همچنین از چند تالار در سطح شهر و لزوم تشکیل کارگروه مذکور با حضور نمایندگان و کارشناسان ادارات ذیربط جهت بازدید از کلیه ساختمان های عمومی و ارزیابی سطح ایمنی آنها در دیگر شهرها انجام شود.

حسنی یادآور شد: در اسرع وقت طی مکاتبه ای با فرمانداری های تابعه استان نحوه تشکیل کمیته، اولویت بندی ساختمان های مشمول و زمانبندی بازدیدهای ادواری اعلام خواهد شد.

کد خبر 4797799

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان سنندج پیشگیری از حوادث و سوانح بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصتها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • ایمنی لیفتراک چیست و چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد