Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره مسابقات کشتی جهان در سال ۲۰۱۹ گفت: در برنامه‌ام این نیست که بخواهم خیلی سنگین شوم، سنگین شدن جلوی چابکی‌ام را می‌گیرد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به همراهی تیم بازار بزرگ در مسابقات کشتی باشگاه‌های جهان اظهار داشت: فعلا که در اردوی لیگ هستیم و قرار است برای این تیم در باشگاه‌های جهان کشتی بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دو مبارزه در بجنورد خواهم داشت و مشخص نیست این کشتی‌ها در 92 کیلوگرم خواهد بود و یا 97 کیلوگرم. باید دید شرایط تیمی چطور است. بعد ازآن هم منتظر آغاز اردوی تیم ملی هستم.

وی ادامه داد: گفته‌اند از حضور در مسابقات جام تختی معاف شده‌ام و من چیز بیشتری در این خصوص نمی‌دانم. دو مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی هم داریم که کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسانی به این رقابت‌ها بروند. البته ابتدا قرار بود در جام ستارگان روسیه کشتی بگیرم که بعد تصمیم کادرفنی تیم ملی تغییر کرد و من به مسکو نرفتم.

دارنده سه مدال نقره و برنز جهان در خصوص مدعیان پرتعداد وزن 97 کیلوگرم برای حضور در المپیک، گفت: فکر می‌کنم وضعیت سایر اوزان هم همین‌طور باشد و بچه‌ها تغییر وزن داده‌اند که شانس‌شان را برای حضور در المپیک امتحان کنند. وزن ما هم چندین مدعی دارد و درنهایت هر کسی که بهتر باشد، می‌تواند دوبنده تیم ملی را از آن خود کند.

کریمی درمورد اینکه هنوز سهمیه این وزن را نگرفته‌ایم، افزود: فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت داشته باشیم و به  نظر می‌رسد در اولین مسابقه گزینشی که آسیایی است، هر کسی برود، سهمیه را می‌گیرد.

وی در مورد شرایط وزنی‌اش خاطرنشان کرد: در برنامه‌ام این نیست که بخواهم خیلی سنگین شوم. سنگین شدن جلوی چابکی‌ام را می‌گیرد. فکر می‌کنم همین وزن 92 -93 کیلوگرم خوب باشد، اکثر مدعیان این وزن هم در حال حاضر در همین وزن‌ها هستند. سعدالله اف، شریف اف، اسنایدر و بقیه بیشتر از 95 کیلوگرم نیستند.اینطور نیست که آنها 103-104 کیلوگرم باشند و فقط من سبک باشم.

قهرمان‌های آذربایجانی در جام باشگاه‌های جهان کشتی می‌گیرندپلویی: حسین‌خانی با 5 جلسه تمرین بعد از جراحی در انتخابی جام تختی کشتی گرفت



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ادعای کریمی قدوسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

ول کن تو را به علی.
‏الان اومدی ابروش درست کنی زدی چمشم کور کردی که!
‏از یک هفته رسیدی به نصف روز؟
‏بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
‏شنیدم جایی گفته بودی رشیدی نفوذی اسرائیله!
‏آورنده خبر آدم موثق و خداترسی بود، اما همینجا میگم، من حلالت کردم، ‏ولی ‏خدا جای حق نشسته.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899014

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • المپیک شگفتی‌ها
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • نمادی از فرهنگ پهلوانی در «پهلوان و فیل»
  • بازآفرینی داستانی از پهلوان ایرانی برای کودکان
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید