Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:13:11 GMT

درمان کودکان ناشنوای سیستان و بلوچستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۰۸۷

درمان کودکان ناشنوای سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اعزام گروه جهادی «بخشش» شامل پزشکان و متخصصین حوزه کاشت حلزون شنوایی و تعدادی از ادیولوژیست های متخصص شنوایی شناسی در تیر ماه سال جاری به ایرانشهر و انجام امور تشخیصی برای ۲۲۰ نفر از کودکان مبتلا به عارضه ناشنوایی، عملیات تکمیلی درمانی کودکان که نیازمند کاشت حلزون شنوایی هستند از ۲۳ آذر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اجللوئیان مدیرعامل بنیاد بخشش، گفت: در برنامه جهادی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر صورت پذیرفت، تعداد ۶۱ کودک ناشنوای نیازمند کاشت حلزون شنوایی شناسایی شده که عملیات تکمیلی و درمانی این عزیزان در قالب ۱۰ گروه ۶ نفره با همراهی و مشارکت تخصصی و علمی مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی از نیمه دوم آذر ماه سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: گروه نخست این بیماران به همراه خانواده های خود در روز گذشته وارد شهر مشهد شده و با همکاری آستان قدس رضوی در اقامتگاه این مجموعه اسکان داده شده تا با برنامه ریزی بنیاد بخشش و مرکز کاشت حلزون شنوایی خراسان رضوی طی سه روز متوالی امور درمانی آنها انجام شود.

مدیرعامل بنیاد بخشش، اظهار داشت: مراحل اولیه امور درمانی این بیماران در بهمن ماه سال جاری پایان یافته و مرحله دوم نیز آغاز می گردد.

این اقدام نیک اندیشانه با برنامه ریزی و هماهنگی مشترک بنیاد بخشش، دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، حمایت های تخصصی و علمی مرکز کاشت خراسان رضوی، پشتیبانی آستان قدس رضوی و حمایت مالی خیرین حقیقی و حقوقی به ویژه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مرحله اجرا در آمده است.

کد خبر 4797838

منبع: مهر

کلیدواژه: کاشت حلزون شنوایی سیستان و بلوچستان ناشنوایان وزارت بهداشت ویروس آنفلوانزا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیمه سلامت تجهیزات پزشکی سرطان نظام سلامت علی اصغر پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سازمان غذا و دارو سازمان بیمه سلامت ریسک بیماری قلبی بیمه سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • برداشت ۴۰ درصد گندمزار‌های سیستان و بلوچستان