Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:56:27 GMT

زن حسود نامزد سابقش را سلاخی کرد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۱۲۷

زن حسود نامزد سابقش را سلاخی کرد + عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پلیس نوادا "گریسل گونزاگا" ۲۹ ساله را به اتهام ضرب و شتم و قتل بازداشت کرد.

به گزارش پلیس، "آلکسا اینکادلا" نامزد "تراویس اسمیت" با اورژانس تماس گرفت و گفت نامزدش بیهوش شده است.

وقتی پلیس به صحنه جرم رسید، "اسمیت" و "آلکسا" به بیمارستان برده شده بودند. "اسمیت" در بیمارستان درگذشت و "آلکسا" هم بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"آلکسا" به پلیس گفت با "گونزاگا" دوست بوده است و پس از به هم خوردن نامزدی "گونزاگا" و "اسمیت" با "اسمیت" وارد رابطه شده بود.

وقتی "گونزاگا" متوجه رابطه آن‌ها می‌شود، به آپارتمان "آلکسا" می‌رود و با ضربات متعدد چاقو "اسمیت" را می‌کشد و "آلکسا" را هم زخمی می‌کند. پلیس همچنان در حال بررسی موضوع است.

منبع: فرانگر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث زن حسود سلاخی هولناک قتل هولناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل