Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:45:54 GMT

بانوان شاغل به زودی غربالگری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۶۴

بانوان شاغل به زودی غربالگری می‌شوند

ایسنا/زنجان رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: سنجش سلامت جسمی و فیزیکی زنان شاغل، هدف غربالگری بانوان است.

شهلا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با طرح ساختار قامتی برای بانوان شاغل، اظهار کرد: طرح سنجش ساختار قامتی برای بانوان شاغل در دستگاه‌های دولتی از اوایل دی‌ماه آغاز خواهد شد که در این طرح بانوان شاغل به صورت فردی غربال شده و بعد از شناسایی هنجارهای موجود، تمرینات مخصوص به هر فرد ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ۳ الی ۴ ماه بعد از این‌که بانوان تمرینات را انجام دادند، بازخورد می‌گیریم تا نتیجه تمرینات مشخص شود که البته در غربالگری بانوان روستایی نتیجه خوبی را شاهد بودیم.

این مسئول در رابطه با هدف انجام غربالگری، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح، سنجش سلامت جسمی و فیزیکی زنان شاغل بوده تا در صورت وجود مشکلات ساختاری حرکات اصلاحی، آموزش داده شود.

کاظمی گفت: این کار در راستای ترویج فعالیت‌های بدنی و شادابی بانوان و با تاکید بر سلامتی و شادابی بانوانی که علاوه بر مسئولیت ارزشمند و پراهمیت در خانه در محل کار نیز وظایفی دارند، انجام می‌شود.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با تغییر الگوهای حرکتی و آموزش روش‌های پیشگیری از مشکلات حرکتی به بانوان شاغل در خصوص الگوهای ناصحیح نشستن، راه رفتن و ایستادن که باعث بروز مشکلات و فقر حرکتی در افراد می‌شود، می‌توان از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران کل ادارات و خود بانوان نهایت همکاری را در اجرای این طرح با مشاوران در ادارات داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان استانی اجتماعی ناهنجاری ساختار قامتی اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند