Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش نیویورک‌تایمز، استیون منوچین دیروز تصریح کرد «تحریم‌ها و مجازات‌های اقتصادی ایران را فقط هنگامی بر می‌داریم که ایران شرط‌های اصلی واشنگتن را بپذیرد». این شرط‌ها از پذیرش ابطال برجام و انعقاد توافق هسته‌ای جدید با محدودیت‌های مضاعف تا توقف برنامه موشکی و نفوذ و اقتدار منطقه‌ای ایران را شامل می‌شود و سپس به مداخله در امور داخلی ایران ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنان صریح وزیر خزانه‌داری آمریکا بار دیگر ثابت کرد ادعای میانجی‌گری دولت ژاپن در سفر جمعه آینده روحانی به توکیو، فریب و دروغی بیش نیست، همچنان که ادعای میانجی‌گری فرانسه، صرفاً برای فریبکاری بود.

اما واقعیت تلخ، بزک‌کاری میانجی‌گری تهی از محتوای دولت ژاپن توسط نشریات زنجیره‌ای است، چنان که دیروز روزنامه همشهری در تیتر اول خود برخلاف واقعیت‌ها نوشت «توکیو؛ دریچه مذاکره و گشایش اقتصاد [!!!] معافیت تازه برای ژاپن در خرید نفت از ایران، ایجاد یک کانال مستقیم نقل‌ و انتقال مالی و آزادسازی دست‌کم 1/5 میلیارد دلار از پول‌های نفت ایران، از جمله امتیازهای احتمالی است که ایران دریافت خواهد کرد».

روزنامه دولتی ایران حتی پا را فراتر گذاشته و تیتر زد «آزادسازی 20 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران در ژاپن»!

دیگر نشریات زنجیره‌ای نیز در روزهای گذشته تیترهای غیرواقعی مشابهی را در صفحات اول خود درج کردند و این در حالی است که همان‌ها مدعی بودند به واسطه توافق با آمریکا که سال 94، 150 میلیارد دلار اموال بلوکه شده ایران آزاد می‌شود و 200 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی نیز به کشور می‌آید. اما بعدها مدیرمسئول روزنامه شرق تصریح کرد که برای جا انداختن و شیرین‌کردن برجام، مجبور شدیم اغراق و بزک کنیم.

منبع: کیهان

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم

رئیس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی خود اظهار کرد: ما میز مذاکره را هیچ‌وقت ترک نکردیم اما با قدرت در مقابل کسانی که بخواهند با ایران دشمنی کنند خواهیم ایستاد.

وی افزود: عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود، وعده صادق جلوه روشن عقلانیت انقلابی و جلوه زیبایی از همکاری میدان، دیپلماسی و رسانه بود و نشان داد ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از روی ایران بردارد.

خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 751593

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • حاشیه‌ها «لایه‌های دروغ» را به «تاوان» رساند؟
  • رئیسی: جایی مذاکره مسئله را حل می‌کند جایی موشک (فیلم)
  • هشدار جدی رئیسی؛ موشک جواب موشک | ببینید
  • عملیات وعده صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود/ میز مذاکره را هیچ‌گاه ترک نکردیم
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
  • میزبانان لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ مشخص شدند
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران