Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@10:43:44 GMT

رشد 8 درصدی حوادث کار در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۶۵۴

به گزارش خبرنگار ایلنا،علی عباسی،مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران با بیان اینکه در هشت ماه  سال جاری ۷۰ نفر مرد بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است گفت: شهرستان ساری با  ۱۳، آمل و نور هر کدام با ۹ و چالوس با هفت مورد بیشترین و شهرستان محمود آباد با یک مورد فوتی ،‌ کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با ۲۵ نفر ، برق گرفتگی با ۱۷، اصابت جسم سخت با ۱۴ و سوختگی و سایر موارد هر کدام  با ۷ مورد بوده است و بیشترین فوتی در  مرداد با ۱۳، اردیبهشت با ۱۲  مورد و کمترین فوتی نیز  در فروردین با ۴ مورد ثبت شده است و افراد متوفی دارای سنین ۳۱ تا ۴۰ سال با ۲۰ مورد بیشترین فوتی و کمتر از ۲۰ سال با یک فوتی کمترین آمار را داشتند.

عباسی با بیان اینکه  ۵۵نفر متاهل و ما بقی مجرد هستند گفت:  از کل فوت شدگان حوادث کار در هشت ماه سالجاری ۵ نفر دارای ملیت غیر ایرانی هستند افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان  ۶۴۹مصدوم شامل ۶۱۱ مرد و مابقی زن  ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴درصد افزایش داشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران برق رشد فوت مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست