Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دستگاه نشانگر خواص مغناطیس و الکترومغناطیس اشیای مختلف در این موزه ساخته شد و در حال انجام پروسه بررسی ثبت اختراع آن هستیم.

بیژن برازنده، رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت‌های پژوهشی این موزه گفت: ثبت اختراع پنج دستگاه در این موزه از سال گذشته، تاکنون صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این دستگاه‌ها شامل دستگاه بررسی و کنترل و پردازش و آنالیزور لیزر، دستگاه بررسی و پردازش آینه‌ها، دستگاه پردازش و آنالیزور و کنترل نور، دستگاه بررسی عملکرد و کنترل کریستال‌ها، دستگاه آنالیز و بررسی عملکرد منشور‌ها می‌شوند.
رئیس موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه کرد: علاوه بر این، دستگاه‌های تبدیل امواج قلبی و مغزی و انرژی‌های خروجی از بدن به امواج الکترونیکی و الکترومغناطیسی، دستگاه تبدیل انرژی‌های خروجی از بدن به امواج صوتی و فوتون و دستگاه تولید امواج مورب و ایستاده در زوایای مختلف با استفاده از امواج مافوق صوت در مرحله ثبت نهایی قرار دارد.

برازنده ابراز کرد: همچنین دستگاه نشانگر خواص مغناطیس و الکترومغناطیس اشیای مختلف در موزه علم و طبیعت دانشگاه شهید چمران اهواز ساخته شده و در حال انجام پروسه بررسی ثبت اختراع این دستگاه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز موزه دانشگاهی دستاوردهای دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: تا فردا گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطحخ منطقه داریم که موجب بارش بران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای در برخی ساعات می‌شود.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب شدت بیشتری دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده غالب برای فردا وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است و از بعد از شهر یکشنبه تا اواسط هفته گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر خواهد شد.

به گفته بهروزی، در بعد از ظهر روز یکشنبه و در روز دوشنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • مغز انسان شبیه‌سازی شد
  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد