Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم معاون صدای رسانه ملی رؤسای چند کمیته از «پانزدهمین  جشنواره بین المللی رادیو» انتخاب شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه‌آبادی  در احکامی حامد فاتحی  را به عنوان «رئیس کمیته اطلاع رسانی رسانه‌ها، تبلیغات و مراسم»، بهنام احمدپور مبارکه  را به عنوان «رئیس کمیته داوری» ، امیر بیات به عنوان «رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات»، شاهید مظفری به عنوان «رئیس کمیته برنامه ریزی، کنترل پروژه و مدیریت دانش»، علیرضا باقری به عنوان «رئیس کمیته صیانت و حفاظت» ، سید رضی به عنوان «رئیس کمیته»، مهدی شاملو به عنوان «رئیس کمیته فضای مجازی» احمد مهدوی به عنوان «رئیس کمیته آموزش»  و فرید صادقی  را به عنوان «مسئول بخش مردمی» برای پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو  منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید شاه‌آبادی با بیان اینکه  به زودی شورای بین‌الملل «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» نیز تشکیل خواهد شد، گفت: قصد داریم ترسیمی از سند چشم انداز جشنواره بین المللی رادیو داشته باشیم تا  در جشنواره بیستم به اهداف آن نایل شویم.

وی با بیان اینکه تمام بخش های داوری باید به درستی احصاء شده و توسط رئیس کمیته  داوری، شکل گیرد، گفت: میزان پیشرفت به عنوان مؤلفه ای در رقابت برنامه سازان باید لحاظ شود و برای آن نیز جایزه ای به عنوان تشویق در نظر گرفته شود.

برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کیفیت آثار جشنواره ی پانزدهم رادیو ، برگزاری نمایشگاه در طول مدت جشنواره از جمله مواردی بود که معاون صدا به آن اشاره کرد.

حمید شاه‌آبادی تصریح کرد: با راه اندازی رادیوی پانزدهمین دوره از جشنواره، می توانیم مخاطبان خود را از اتفاقاتی که در طول زمان جشنواره رخ می‌دهد، آگاه نماییم و هر شبکه نیز می‌تواند برنامه شاخص خود را برای شنوندگان خود پخش نماید.

وی با بیان اینکه محور یابی و استخراج  خبر در «پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو» از مأموریت های مهم کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات است ، گفت: کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات می بایست رویدادهای مهم جشنواره را رصد کرده و به اطلاع مردم برساند.

 شاه آبادی، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری جشنواره رادیو، ارتقای روحیه همکاران برای تهیه و تولید آثاری قوی است و در این راه می بایست حرکتی نو صورت گیرد تا آثار جشنواره ای شامل ایده های جذاب و خاص باشد.

یادآور می‌شود پانزدهمین  جشنواره بین المللی رادیو اول تا چهارم اردیبهشت  سال1399 برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو حمید شاه آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم دبیر جشنواره پوپک عظیم پور، صفرعلی محمد زاده و شهرزاد مبرهن به عنوان اعضای هیات انتخاب جشنواره خیمه شب بازی معرفی شدند.

این هیات سه نفره از ۱۶ اردیبهشت سال جاری بازبینی نمایش‌های رسیده را آغاز می‌کنند.

آثار رسیده به این جشنواره از تهران و استان‌های مختلف کشور هستند که از طریق فیلم مورد بازبینی و انتخاب قرار می‌گیرند. مطابق فراخوان جشنواره، آثار منتخب این بخش۲۰ اردیبهشت معرفی خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی خیمه شب بازی با دبیری سیاوش ستاری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پانزدهمین جشنواره گلغلتان نوزادان در امیریه دامغان انجام شد
  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • هیات انتخاب «اولین جشنواره خیمه شب بازی» معرفی شدند
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • پانزدهمین نشست کارگروه تغییر اقلیم وزارت نفت برگزار شد
  • اعلام آثار راه‌یافته به بخش تئاتر خیابانی جشنواره فتح خرمشهر
  • دانشجویان باید با «تیتر» نقشه راه را به رؤسای دانشگاه‌ نشان دهند