Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمان «روی ماه خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور توسط نشر مرکز به چاپ هشتاد و هشتم رسید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رمان «روی ماه خداوند را ببوس» نوشته مصطفی مستور به‌تازگی توسط نشر مرکز به چاپ هشتاد و هشتم رسیده است. چاپ اول این‌کتاب در سال ۷۹ عرضه شده و حالا با نسخه‌های چاپ هشتاد و هشتم به بازار نشر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کتاب مورد نظر معروف‌ترین اثر مستور است که ترجمه‌اش در کشور‌های ترکیه، روسیه، مصر، اندونزی و بوسنی‌وهرزگوین منتشر شده است.

داستان «روی ماه خداوند را ببوس» درباره مردی به نام یونس است که دانشجوی مقطع دکترای پژوهشگری علوم اجتماعی است و روی پایان‌نامه خود کار می‌کند که موضوعش علت خودکشی دکتر محسن پارسا فیزیکدانی است که خود را از طبقه بیست و چندم یک برج پایین انداخته است. در میانه‌های تحقیق و پژوهش‌های پایان‌نامه، مهرداد دوست قدیمی یونس که سال‌ها پیش عاشق دختری آمریکایی شده و با او به آمریکا رفته بوده، به ایران آمده و با یونس ملاقات می‌کند. مهرداد می‌گوید همسرش جولیا مبتلا به سرطان و در حال مرگ است. این‌میان دختری ۴ ساله هم حاصل ازدواج مهرداد و جولیاست.

در ادامه داستان، یونس که پیش‌تر اعتقادات و باور‌های دینی محکم‌تری داشته، با روبرو شدن با مساله خودکشی دکتر پارسا و نزدیک‌بودن مرگ همسر دوستش، با سوالات مهم فلسفی درباره وجود، خدا، معنای هستی و ... روبرو می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رمان و داستان کتاب های داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • معلمی سنگین‌ترین مسئولیت عالم است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟