Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:00:49 GMT

۳۱۶ مورد مراجعه فردی شبه آنفلوآنزا در خلخال ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۴۳۰

۳۱۶ مورد مراجعه فردی شبه آنفلوآنزا در خلخال ثبت شد

ایرج اعتبار روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع مراجعات و ویزیت‌های مراجعان به مراکز درمانی خلخال، ۳۱۶ مورد شبه آنفلوآنزا ثبت شده که ۳۵ مورد آن تنفسی بوده و از این تعداد ۳۰ مورد نمونه‌گیری انجام و پنج نفر در آزمایش‌ها انجام شده مثبت به بیماری تشخیص داده شده است.

وی گفت: افراد بستری در این خصوص در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال تحت مداوا بوده و با اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی در تمام سطوح بیماری کنترل شده و در حال نزول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال همچنین اظهارداشت: اهمیت پیشگیری و رعایت موازین بهداشتی با توجه به تراکم جمعیت، کمبود آگاهی بهداشتی،  جمعیت مهاجر، تعداد دانش‌آموزان و سردسیر بودن منطقه در زمینه آنفلوآنزا حائز توجه است.

اعتبار گفت: هیچ گونه مرگ ناشی از بیماری آنفلوآنزا در خلخال اتفاق نیفتاده و شایعات مربوط به مرگ ناشی از این بیماری در این شهرستان کذب و غیرواقع بوده و انتظار از افکار عمومی پرهیز از کسب خبر در زمینه این بیماری از طریق فضای مجازی است.

وی تشریح‌کرد: مردم باید هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به بیماری آنفلوآنزا در خلخال و اطلاعات کامل در زمینه این بیماری را از رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

برچسب‌ها خلخال بهداشت و درمان آنفلوآنزا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال بهداشت و درمان آنفلوآنزا خلخال بهداشت و درمان آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند

به گزارش پارس نیوز ، براساس اعلام شرکت سایپا، پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX، کوییک GXR ،کوییک اتوماتیک ، ساینا و شاهین اقدام نموده و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام میگردد.

منبع : اقتصاد آنلاین

دیگر خبرها

  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است