Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه طی شب گذشته در کانال ها و شبکه های اجتماعی فضای مجازی مطلبی با عنوان "اعلام نتایج تایید و رد صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان ها" انتشار یافت که در این مطلب با ارایه آمارهایی کلی به صورت درصدی از استانهای کشور ، همدان و  البرز را به ترتیب با بیشترین و کمترین میزان تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بازنشر گسترده این مطلب در شبکه های اجتماعی این استان، کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که به دنبال انتشار خبر نادرست از آمار رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و استان البرز، به اطلاع مردم فهیم و نجیب استان البرز و مدیران شبکه های مجازی می رساند که این آمار کذب بوده و متعلق به دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بر این اساس صلاحیت داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طبق برنامه زمانبندی توسط مراجع چهارگانه در دست بررسی می باشد.

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز از مدیران شبکه های مجازی خواست تا نسبت به صحت اخبار منتشره با دقت و مسوولیت بیشتری عمل کرده و اخبار رسمی را از طریق کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان پیگیری کنند.

46

کد خبر 1331294

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم آلودگی هوا ایالات متحده آمریکا عراق استان البرز ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می‌یابد.

 ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟