Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:32:07 GMT

افزایش دردسرهای ناپولی با مصدومیت کولیبالی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۶۷۶

افزایش دردسرهای ناپولی با مصدومیت کولیبالی

مشکلات تیم بحران زده جنوب ایتالیا با مصدومیت مدافع میانی سنگالی این تیم مضاعف شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که یک شکست دیگر در کارنامه تیم فوتبال ناپولی به ثبت رسید، یک مشکل دیگر به مشکلات این تیم اضافه شد؛ مصدومیت کالیدو کولیبالی بهترین مدافع این تیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع میانی سنگالی که فصل گذشته به عنوان بهترین مدافع سری A انتخاب شد، در شب باخت خانگی 2 بر یک ناپولی، در همان دقایق ابتدایی دچار کشیدگی عضله از ناحیه ران پای راست شد و به همین دلیل زمین بازی را خیلی زود ترک کرد.

طبق بیانیه باشگاه ناپولی مصدومیت کولیبالی از ناحیه عضله دو سر بوده است و اگرچه هنوز معاینات بیشتری برای تعیین دقیق میزان آسیب‌دیدگی او وجود دارد اما گفته می‌شود که او حداقل تا بعد از تعطیلات کریسمس خانه‌نشین خواهد بود.

گتوسو: ناپولی از نظر روانی رنج می‌برد/ مسئولیت شکست مقابل پارما را برعهده می‌گیرم

به این ترتیب در اولین بازی جنارو گتوسو به عنوان سرمربی جدید ناپولی، او علاوه بر قبول یک شکست، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش را هم از دست داد و این در حالیست که آبی‌پوشان جنوب ایتالیا سه بازی سخت پیش رو دارند که در آنها باید به ترتیب به مصاف تیم‌های ساسولو، اینتر و لاتزیو بروند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جنارو اگتوزو سری A ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A ناپولی سری A ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن

لوکاکو، مهاجم رم مقابل بایرلورکوزن خواهد بود.

روملو لوکاکو که به دلیل مصدومیت، دو بازی اخیر آاس رم مقابل بولونیا و سپس ناپولی را از دست داده بود، آماده بازگشت به میادین است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ لوکاکو بعد از ۱۰ روز مصدومیت از امروز به تمرینات گروهی جالوروسی بازگشت و می تواند رم را  در بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به میدان برود. لوکاکو در جریان برتری ۲-۱ رم مقابل میلان در لیگ اروپا از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • منتظر محمد مصدوم شد