Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@11:22:02 GMT

خوانندگان مشهوری که هوس بازیگری به سرشان زد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۳۸۹۳

خوانندگان مشهوری که هوس بازیگری به سرشان زد

رویداد۲۴ این تجربه جدید، گاهی موفق است، گاهی هم شکست می‌خورد و به صورت جدی ادامه نمی یابد. هومن شاهی (گامنو)، امید نعمتی، کاوه آفاق، فرزاد فرزین و محمدرضا عیوضی، پنج خواننده‌ای هستند که در ماه‌های اخیر، برای اولین یا چندمین بار با تلویزیون، سینما، نمایش خانگی و تئاتر بازیگری را تجربه کرده‌اند.

هومن شاهی (گامنو) سریال زیر همکف

هومن شاهی معروف به «گامنو»، پیشتر به عنوان یک خواننده زیرزمینی موسیقی هیپ‌هاپ شناخته می‌شد تا این که پخش صدایش در برنامه پرمخاطب «خندوانه» باعث شد، به مخاطبان معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ابتدا نامی از هومن شاهی در برنامه برده نمی‌شد و خود او هم در تلویزیون دیده نمی‌شد اما پس از مدتی، نام این خواننده در تیتراژ «خندوانه» آمد و بعدتر تیتراژ دو مسابقه «خانه ما» و «کودک‌شو» را هم خواند. گامنو سال گذشته در «خندوانه» و «کودک‌شو» قطعاتی را هم اجرا کرد و نسبت به قبل بیشتر شناخته شد.

او اولین بار سال 96، بازیگری را با تئاتر «شرقی غمگین» تجربه کرد و در این نمایش با سجاد افشاریان همبازی شد. شاهی پس از این تئاتر، در سریال «گلشیفته» ساخته بهروز شعیبی بازی کرد. او بازیگری را با نقش اصلی سریال «زیر همکف» که جمعه‌شب آغاز شد، ادامه داد و حالا اولین حضور در قاب تلویزیون را به عنوان بازیگر تجربه می‌کند. او در این سریال نقش دام پزشکی به نام «فرید» را بازی می‌کند که در آستانه ازدواج و با مشکلات اقتصادی درگیر است. سریال طنز «زیر همکف» با روحیه‌ای که مخاطبان و هوادارانش از او سراغ دارند، سازگار است. برای قضاوت درباره کیفیت بازی او اما، باید تا پخش چند قسمت از سریال صبر کرد.

بیشتر بخوانید: ماجرای بازیگر شدن احسان علیخانی

فرزاد فرزین سریال مانکن

فرزاد فرزین هم جزو خوانندگانی است که تجربه‌هایش در زمینه بازیگری به سال‌ها قبل برمی‌گردد. او در ابتدای آغاز فعالیت خود در عرصه خوانندگی، سال 85 با فیلم «پسران آجری» به کارگردانی مجید قاری‌زاده وارد سینما شد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «کنسرت روی آب» و «سگ‌های پوشالی» ایفای نقش کرد. فرزین در سال‌های اخیر با ایفای نقش در سریال‌های نمایش خانگی، حضور خود در عرصه بازیگری را حفظ کرده است. او سال 95 در نقش یک کلاهبردار که هویت فرزاد فرزین را جعل کرده بود، در مجموعه «عاشقانه» بازی کرد و اکنون با سریال «مانکن» در نمایش خانگی حضور دارد. فرزین در عرصه بازیگری چندان موفق نبوده و نزد مردم به عنوان خواننده پذیرفته شده است نه یک خواننده و بازیگر.

امید نعمتی فیلم دست‌انداز

امید نعمتی خواننده موسیقی تلفیقی، جزو خواننده‌هایی است که به تازگی وارد عرصه بازیگری و سینما شده است. او برخلاف دیگر خوانندگان، ورود بسیار بی‌سروصدایی به بازیگری داشته و در اولین حضور خود در سینما، در یک فیلم طنز با کمال تبریزی همکاری کرده است. این فیلم به نام «دست‌انداز» این روزها در مرحله فیلم برداری است و رضا کیانیان، رویا نونهالی و هدی زین‌العابدین دیگر بازیگران آن هستند. اگر این فیلم به جشنواره فجر راه یابد، اولین حضور او در سینما، حسابی زیر ذره‌بین منتقدان و علاقه مندان به سینما خواهد رفت.

کاوه آفاق فیلم لامینور و تئاتر راه‌پله

کاوه آفاق خواننده موسیقی راک، به تازگی حضور پررنگی در عرصه بازیگری داشته است. اواخر شهریور خبر رسید که او به جمع بازیگران جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی یعنی «لامینور» که فضای آن کاملا با موسیقی و نوازندگی مرتبط است، اضافه شده و اکنون روی صحنه تئاتر در حال اجرای نمایش «راه پله» به کارگردانی سپیده میرحسینی است. «لامینور» اولین تجربه حضور آفاق در سینماست اما او پیش‌ از این‌، تجربیاتی در زمینه اجرای تئاتر داشته است. این خواننده سال 91 برای اولین‌بار به روی صحنه تئاتر رفت و نمایش «درخت بلوط» را اجرا کرد. پس از آن هم اردیبهشت سال 92، در تئاتر «نمایش خاکستری» ایفای نقش کرد و با محمدرضا علیمردانی همبازی شد. بازی او در این دو نمایش، مورد استقبال تماشاگران و هوادارانش هم قرار گرفت.

محمدرضا عیوضی تئاتر اتاق پرو

مدت زیادی نیست که محمدرضا عیوضی هم پا به دنیای بازیگری گذاشته است. عیوضی که از خوانندگان قدیمی موسیقی پاپ به حساب می‌آید و بارها درخصوص فضای موسیقی پاپ امروز گلایه و انتقاد کرده است، خرداد امسال در نمایش «به وقت پازولینی» به کارگردانی آرش سنجابی ایفای نقش کرده و از 12 آذر هم برای بازی در نمایش «اتاق پرو» به کارگردانی نغمه نوذری روی صحنه تئاتر رفته است. او تا 15 دی مشغول اجرای این نمایش خواهد بود و طبق گفته خودش تئاتر دیگری از او هم در راه است.

منبع: روزنامه خراسان خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خواننده زیرزمینی خواننده پاپ ایرانی بازیگران سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»

نمایش مستندی از ارد زند در موزه سینما، اعلام برنامه پانوق فیلم کوتاه و آغاز پیش فروش بلیت یک نمایش جدید در تئاترشهر از خبرهای روز ۱۴ ازدیبهشت‌ماه هستند.

به گزارش ایسنا،  مستند «مدرسه در دست بچه‌ها» ساخته ارد زند در موزه سینما نمایش داده می‌شود.

طبق اعلام روابط عمومی موزه سینما، در ادامه نمایش‌های ویژه فیلم‌های مستند در موزه سینما تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، فیلم «مدرسه در دست بچه ها» در سالن فردوس موزه سینما روی پرده می‌رود.

در نشست شب‌های مستند که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، ارد زند مستندساز پیشکسوت درباره این اثر صحبت خواهد کرد.

این فیلم مستند درباره‌ مدرسه‌ای درتهران است که دو روز در سال به دست بچه‌ها اداره می‌شود.   «مدرسه در دست بچه ها» در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین و در جشنواره فیلم کیش لوح زرین شده بود.  

***

هشتمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه با نمایش سه درام و یک فانتزی برگزار می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، «ماشوم» در ژانر درام، به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین میرزامحمدی ساخته شده است.   «چشماتو ببند» فیلمی در ژانر درام به نویسندگی احسان ثقفی یزدی و کارگردانی ابوذر حیدری است.   «برف سراسری» را نیز پارسا دهقانیان، نویسندگی و کارگردانی کرده و به‌تهیه‌کنندگی داوود رحمانی، در ژانر درام ساخته شده است.   «دندان درخت» اثری فانتزی است به‌ نویسندگی و کارگردانی علی پاک‌نیا که مهبد عبقری تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته است.

سعید هاشم‌زاده، نویسنده و منتقد سینما، به‌عنوان کارشناس جلسه هشتم از نهمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده و مخاطبان به گفت‌وگو می‌نشیند. محمد صابری نیز به عنوان مجری‌کارشناس برنامه حضور خواهد داشت.  

هشتمین جلسه فصل نهم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز – پخش رویش، یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌شود.

***

پیش‌فروش بلیت نمایش «دوازده سی‌وشش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران که در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، آغاز شد.  

نمایش «دوازده سی‌وشش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۱۵ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.  

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌وشش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

داستان این نمایش درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود.

امید دانشوران (طراح صحنه و لباس)، شیدا آذرپور (طراح  صدا)، لعیا شمس‌الدینی (نور)، امید دانشوران (طراح گرافیک)، سعید راسخی پور (ساخت آنونس)، آیدا عارفی (دستیار کارگردان)، هومن مظهری (مجری طرح)، علیرضا ربانی زاده (برنامه‌ریز)، مجتبی راوش (مشاور کارگردان)، سعید راسخی پور (مدیر تبلیغات)، مهسان یحیی پور (مدیریت صحنه)، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح (دستیار صحنه)، حمید تن، محمد غفاری (عوامل فنی)، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی (گروه صحنه) و علی کیهانی (روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش فیلم تئاتر «عروسی خون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون