Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@18:01:09 GMT

ثبت وقف جدید با نیت تعزیه‌داری در «‌باخرز»

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۶۲۱

ثبت وقف جدید با نیت تعزیه‌داری در «‌باخرز»

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تایباد از وقف جدید با نیت تعزیه‌داری امام حسین(ع) در شهرستان باخرز خبر داد. سیدابوالفضل محمودی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تایباد در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ بیان کرد: خیر نیک‌اندیش براتعلی علی‌دوست، 20 دقیقه آب و اراضی در شهرستان باخرز را وقف تعزیه‌داری امام حسین(ع) و اطعام عزاداران در روز عاشورا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ارزش این وقف جدید 200 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: دو نیاز دیگر شهرستان باخرز در حوزه وقف، وقف جهت امور قرآنی و برگزاری مراسم اعیاد اسلامی و میلاد ائمه اطهار(ع) است.
یادآور می‌شود، شهرستان تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری و باخرز در فاصله ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند و کلیه امور مربوط به اوقاف شهرستان‌های تایباد و باخرز بر عهده اداره اوقاف و امور خیریه تایباد است.
مریم امیری انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ثبت وقف باخرز تایباد اداره اوقاف تعزیه داری ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، در جلسه ای با حضور مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری یزد و نمایندگان نیروی انتظامی استان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار گردید.

در این جلسه علوی نیا مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری با تاکید به ضرورت همکاری همه دستگاهها و تاثیرات طرد اتباع غیرمجاز ، رفع مشکلات گذشته و تشدید محاسن در سال ۱۴۰۳ را خواستار شد.

 در ادامه محسنی راد مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری با ارائه گزارشی از آمار و اقدامات انجام شده در سال گذشته ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی ،انتظامی و قضایی، اعلام آمادگی و پشتیبانی از ادامه طرح در سال ۱۴۰۳ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه