Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@01:24:09 GMT

کمالوند رفت،اسکوچیچ می رود؛ تارتارخواهد رفت؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۴۹۱۱

کمالوند رفت،اسکوچیچ می رود؛ تارتارخواهد رفت؟

شیرینی برد برابر ماشین سازان و ایستادن در جمع چهارتیم بالای جدول با جدایی مرد کروات از آبادانی ها به تلخی کشیده شد تا بحران بزرگی به برزیلی های ایران لبخند بزند.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای خوب آبادانی ها با دراگان اسکوچیچ به جایی رسید که با برتری مقابل ماشین سازان تبریزی جایگاه چهارم جدول رده بندی برای صنعت نفت رزرو شد تا آنها بالاتر از تیم پرستاره تری همچون شهرخودرو در جمع تاپ فور لیگ برتر ایران قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفقیتی غیرقابل پیش بینی آن هم برای تیمی که در پنجره تابستانی خرید چندان بزرگی نداشت جز عقد قرارداد با مربی خوش فکر کروات.

دراگان اسکوچیچ با ورودش به آبادان و ثبت دومین تجربه کار با خوزستانی های ایران این دفعه قابلیت هایش را برخلاف دوران فولاد به رخ کشید تا جایی که به یکی از محبوب ترین چهره ها نزد فوتبالدوستان دو آتشه آبادانی تبدیل شد. مرد کروات که در طول نیم فصل اول با مشکلات عدیده ای روبرو بود و بارها نسبت به رفع این مشکلات اولتیماتوم داده بود سرانجام کاسه صبرش لبریز شد و بعد از بازی دیروز با ماشین سازی عملا از رفتن حرف زد تا بحران جدی تر از همیشه به آبادانی ها لبخند بزند.

اسکوچیچ برخلاف تمام پیش بینی ها توانست دگرگونی گسترده ای در شکل بازی صنعت نفت ایجاد و با این تیم نتایج فوق العاده ای در نیم فصل نخست کسب کند اما حالا در شرایطی ساز جدایی از این تیم کوک کرده است که از مدت ها قبل به مدیریت باشگاه هشدار داده بود اگر مشکلات حل نشود او مجبور به جدایی خواهد بود، اتفاقی که قطعا روی عملکرد تیم تاثیر منفی می گذارد و آبادانی ها بیشترین لطمه از این قطع همکاری را خواهند خورد.

چرایی جدایی اسکوچیچ از آبادانی ها تنها به خاطر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه برنمی گردد بلکه براساس شنیده ها این مربی کروات بیشتر از این ناامید شده است که قرار نیست در روزها و هفته های آتی اتفاق مثبتی در این باشگاه رقم بخورد. نه پولی قرار است به باشگاه تزریق شود نه این که بازیکنی در نیم فصل به صنعت نفت اضافه می شود که نقاط ضعف تیم ترمیم شود از همین رو مرد کروات نیمکت آبادانی ها با ناامیدی کامل از این شرایط تصمیم نهایی برای جدایی را گرفته است.

دراگان در کنفرانس بعد از بازی با ماشین سازی گفت:« واقعاً برنامه‌ای برای آینده ندارم. باید ببینم شرایط چگونه است. اگر الان مردم و مسئولان تیم نخواهند از خواب بیدار شوند و به تیم کمک کنند چه زمانی می‌خواهند کمک کنند. این نتیجه یک فرایند نیست. نمی‌توانیم شرایط را برای آینده پیش‌بینی کنیم. مردم و مسئولان باید بیدار شوند و به کمک تیم و باشگاه بیایند. به خودم اجازه نمی‌دهم تا با این شرایط تا آخر فصل بمانم. هیچکدام از ما مستحق کار کردن در چنین شرایطی نیستیم».

جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت آن هم بعد از جدایی فراز کمالوند از پارس جنوبی جم و گمانه زنی هایی که در خصوص احتمال جدایی مهدی تارتار از نفت مسجدسلیمان به گوش می رسد یک بار دیگر ثابت می کند آینده چندان خوبی در انتظار باشگاه های نفتی ایران نیست. این تیم ها که از ابتدای فصل با تصمیم وزارت نفت دیگر امیدی به دریافت بودجه نداشتند حالا در بحرانی ترین روزهای خود به سر می برند و هر روز نیز بر این بحران ها افزوده می شود.

در این بین آبادانی ها در کنار از دست دادن مربی موفق خود باید ترس این را هم به جان بخرند که با پرونده قضایی سنگینی چه در داخل چه خارج از ایران به خاطر مطالبات مربی کروات خود مواجه شوند چون در شرایط فعلی پولی در کار نیست که به دراگان پرداخت شود.

لینک کوتاه: asriran.com/002x3G

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسکوچیچ کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: کسی که برای امرار معاش خود تلاش می‌کند به مصداق جهاد با دشمن است؛ چرا که فقر یکی از بزرگترین دشمنان به شمار می‌رود.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز کار و کارگر که در معدن انگوران برگزار شد، با بیان اینکه تلاشی که برای آسایش جامعه انجام می‌شود در روشن شدن چراغ زندگی افراد موثر است و در دین اسلام ارزش دارد، اظهار کرد، اظهار کرد: کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و رونق و شکوفایی اقتصادی قرار دارند و تلاش‌های آن‌ها بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نگاه به کار و کارگر در دنیا براساس منفعت اقتصادی و نظام سرمایه‌داری است، عنوان کرد: در اسلام، کار و تلاش از کرامت خاصی برخوردار بوده و بر اساس فرمایش قرآن، پیامبر و ائمه اطهار (ع)، بالاترین و بهترین دریافت و برداشت انسان در دنیا تلاش است.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند از زحمات این افراد قدردانی کنند و با تضمین امنیت شغلی، در راستای ایمنی محیط کار و ارتقای مهارت‌های شغلی بکوشند.

در ادامه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه معادن سهم بسزایی در ایجاد اشتغال دارند، اظهار کرد: ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است و در  این راستا سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است.

مجید گلشنی‌منفرد تصریح کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان، برای ایجاد رفاه و توسعه با اولویت‌بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد که بر این اساس باید ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت، در حالی‌که هم اکنون شاهد اختصاص فقط ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

وی تصریح کرد: این میزان تخصیص یافته تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان است.

گلشنی اظهار امیدواری کرد: با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه گفت: در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیرفعال داریم که دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی