Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:06:52 GMT

نگرانی مسلمانان هلند از نتیجه انتخابات آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۳۹

نگرانی مسلمانان هلند از نتیجه انتخابات آینده

گروه بین‌الملل ــ مسلمانان هلند نگران نتیجه احتمالی انتخابات سراسری این کشور در مارس 2020 و پیروزی حزب ضد اسلامی «برای آزادی» در این انتخابات هستند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از Livingston ledger، انتخابات سراسری هلند قرار است روز 15 مارس سال 2020 (25 اسفندماه سال جاری) برگزار شود و حزب راست‌ افراطی و ضد اسلامی «برای آزادی‌» به دنبال پیروزی در این انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای جامعه مسلمانان هلند که 6٪ از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند، نگران این هستند که در صورت پیروزی این حزب، زندگی در این کشور برای ‌آنها غیر قابل تحمل شود.

گرت وایلدرز رهبر این حزب می‌خواهد همه مساجد این کشور را تعطیل و قرآن را ممنوع کند و همچنین مرزها را به روی مهاجران کشورهای مسلمان ببندد. مرامنامه‌ای که در وب‌سایت حزب «برای آزادی‌» منتشر شده درباره ساخت مجدد هلند از طریق غیر اسلامی کردن آن صحبت می‌کند.

براساس بررسی‌های اخیر مؤسسه تحقیقات اجتماعی هلند (SCP)، 40 درصد از اتباع خارجی‌تبار هلند احساس نمی‌کنند که این کشور خانه آنها است.

حدود یک پنجم از جمعیت 17 میلیون نفری هلند خارجی‌تبار هستند و اسلام پس از مسیحیت دومین دین‌ بزرگ در این کشور است. براساس مطالعات آژانس حقوق‌ اساسی اتحادیه اروپا و مؤسسه تحقیقات اجتماعی دولت هلند،‌ غیربومی‌ها در کار و آموزش با تبعیض مواجه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسلمانان هلند حزب برای آزادی ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد