Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:04:25 GMT

سارق حرفه ای در اردبیل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۱۴۵

سارق حرفه ای در اردبیل دستگیر شد

سردار هوشنگ حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منازل شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسیهای تخصصی رد پای سارق حرفه ای در رابطه با سرقت های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

او اظهار داشت: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی و مراقبتهای نامحسوس این سارق حرفه ای را که با استفاده از یک دستگاه تاکسی برون شهری اقدام به سرقت از منازل ویلایی می کرد، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازجوییهای پلیسی بیان کرد: سارق دستگیر شده با مشاهده مستندات و مدارک قانونی لب به سخن گشود و به ارتکاب ۵۷ فقره سرقت از منازل اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سردار حسینی با اشاره به دستگیر ۲ نفر مالخر در این رابطه افزود: سارق دستگیر شده اموال سرقتی از جمله انواع گوشی‌های همراه هوشمند، تابلو فرش، تلویزیون، انواع ساعت مچی، سنگ‌های قیمتی و لوازم برقی و لوکس در مجموع به ارزش هفت میلیارد ریال را در یکی از مخروبه های حاشیه شهر نگهداری می کرد که پس از کشف به مال باختگان تحویل داده شد.

وی گفت: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی اردبیل اردبیل دستگیری سارقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردبیل دستگیری سارقان اردبیل دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد