Web Analytics Made Easy - Statcounter

رؤسای کمیته‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو شامل اطلاع‌رسانی، داوری، پشتیبانی، فنی، امنیت و فضای‌مجازی منصوب شدند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید شاه‌آبادی معاون صدا با بیان اینکه به زودی شورای بین‌الملل پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو نیز تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: قصد داریم ترسیمی از سند چشم‌انداز جشنواره بین‌المللی رادیو داشته باشیم تا در جشنواره بیستم به اهداف آن نائل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام بخش‌های داوری باید به درستی احصاء شوند و توسط رئیس کمیته داوری شکل بگیرند، گفت: میزان پیشرفت به عنوان مؤلفه‌ای در رقابت برنامه‌سازان باید لحاظ و برای آن نیز جایزه‌ای به عنوان تشویق در نظر گرفته شود. برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای کیفیت آثار جشنواره پانزدهم رادیو، برگزاری نمایشگاه در طول مدت جشنواره از جمله مواردی بود که معاون صدا به آن اشاره کرد.

حمید شاه‌آبادی تصریح کرد: با راه‌اندازی رادیوی پانزدهمین دوره از جشنواره می‌توانیم مخاطبان خود را از اتفاقاتی که در طول زمان جشنواره رخ می‌دهد، آگاه کنیم و هر شبکه نیز می‌تواند برنامه شاخص خود را برای شنوندگانش پخش کند.

وی با بیان اینکه محوریابی و استخراج خبر در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو از مأموریت‌های مهم کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات است، گفت: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید رویدادهای مهم جشنواره را رصد کند و به اطلاع مردم برساند.

شاه‌آبادی، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری جشنواره رادیو، ارتقای روحیه همکاران برای تهیه و تولید آثاری قوی است و در این راه باید حرکتی نو صورت بگیرد تا آثار جشنواره‌ای شامل ایده‌های جذاب و خاص باشند.

ژاله علو به رادیو برگشتتغییرات جدید در مدیریت رادیو جوان و فرهنگ

معاون صدای رسانه ملی طی احکامی، حامد فاتحی را به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی رسانه‌ها، تبلیغات و مراسم، بهنام احمدپور مبارکه را به عنوان رئیس کمیته داوری، امیر بیات به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات، شاهید مظفری به عنوان رئیس کمیته برنامه‌ریزی، کنترل پروژه و مدیریت دانش، علی‌رضا باقری به عنوان رئیس کمیته صیانت و حفاظت، سید رضی به عنوان رئیس کمیته، مهدی شاملو به عنوان رئیس کمیته فضای مجازی، احمد مهدوی به عنوان رئیس کمیته آموزش و فرید صادقی را به عنوان مسئول بخش مردمی برای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو منصوب کرد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو اول تا چهارم اردیبهشت سال 1399 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی رسانه ملی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است، پس از حضور در آیین افتتاح ابرطرح برق‌آبی «اومااویا» در استان بادوله، به‌ عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی ـ مهندسی جمهوری اسلامی ایران، به‌طور رسمی، مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت.

رؤسای جمهور در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمدگویی فرمانده یگان تشریفات،  اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم، به احترام هیئت ایرانی، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور، پس از مراسم استقبال، دیدار دو جانبه دارند و پس از آن، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را برگزار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می شود
  • معاون صدا خبر داد: چهارمین جشنواره پژواک بین‌المللی می‌شود