Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@08:35:25 GMT

سمینار دو زوره کراسفیت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۵۷۱۰

سمینار دو زوره کراسفیت در اصفهان

مسیح خسروی، مدرس و رییس کمیته کراسفیت استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:سمینار کراسفیت با حضور ۱۵۰ نفر از جامعه کراسفیت استان برگزار شد و مباحثی همچون تاریخچه ومبانی کلی کراسفیت، متد و روش‌های تمرینی، حرکات پایه و مباحث تغذیه‌ای در این رشته مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خسروی هدف از برگزاری این سمینار‌ها را آشنایی عموم مردم با رشته کراسفیت و ترغیب جامعه برای فعالیت بیشتر عنوان کرد و گفت: در کراسفیت دو نگرش با عنوان سلامت محوری و قهرمان پروری وجود دارد که رویکرد سلامتی، عموم افراد جامعه را در بر می‌گیرد و سمینار‌ها و کارگاه‌هایی که از سوی کمیته کراسفیت برگزار می‌شود با هدف آگاهی بخشی و افزایش دانش جمعی و بعد از آن، گسترش رشته کراسفیت به صورت تخصصی و قهرمان پروری می‌باشد.

او در ادامه افزود: تاکنون ۳۵ سمینار و ۶ کارگاه آموزشی در استان برگزار شده است و قصد داریم دوره‌های مربیگری این رشته را نیز در سه سطح برگزار کنیم.

خسروی با بیان اینکه پرداختن به تمرینات کراسفیت برای عموم جامعه امکان پذیر است، افزود: در مورد کودکان، کراسفیت چیزی جز بازی کردن نیست و ما می‌توانیم بازی‌های بین المللی در آموزش این رشته را با بازی‌های بومی و محلی خودمان ترکیب کنیم چرا که بازی‌های سنتی به همراه رویکرد متناسب با کراسفیت، کمک زیادی به رشد و تکامل حرکتی کودکان خواهد کرد. همچنین برای سالمندان به شرط اجرای درست حرکات، درجلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و افزایش امید به زندگی نقش مهمی ایفا می‌کند. درواقع کراسفیت به تحرک بیشتر و سلامتی بیشتر اطلاق می‌شود.

مدرس کراسفیت کشور با اشاره به اینکه نقاط ضعف و قوت کراسفیت در این سمینار مطرح و حرکات پایه آن آموزش داده شد، تصریح کرد: نکته قابل توجه در این مورد این است که کراسفیت در مقایسه با ورزش‌هایی مثل دویدن در خیابان ازخطر کمتری برخوردار است، اما چگونگی عملکرد مربی و نوع روش تمرینی به اقشار مختلف اعم از کودک یا بزرگسال بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کراسفیت بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • تروما چهارمین علت مرگ در دنیا
  • گردهمایی جامعه جراحان ایران در تهران/ تبادل اطلاعات علمی
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است