Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده دادستان، ۱۴ بنای غیرمجاز در روستاهای شهرستان گرگان امروز تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حجت الاسلام «سیدرضا سیدحسینی» گفت: این خانه های غیرمجاز در زمین های کشاورزی و باغی روستاهای نومل، باغ گلبن، نصرآباد و  ولیک آباد ساخته شده بود که پس از قطعی شدن حکم قلع و قمع این بناها در دادگاه، امروز با حضور قاضی شعبه سوم اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان، این احکام اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان افزود: با اجرای این احکام، 2 هزار مترمربع زمین آزاد شد.

 

وی بار دیگر به مردم توصیه کرد: پیش از ساخت و ساز، مجوزهای مورد نیاز را دریافت کنند و از ساخت در زمین های کشاورزی و باغی خودداری کنند.

 

حجت الاسلام سیدحسینی تاکید کرد: در اجرای احکام قلع و قمع بناهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی، باغی و منابع طبیعی، به هیچ عنوان تردید نمی کنیم.

 

وی همچنین به فنس کشی و دیوارکشی های غیرقانونی هم اشاره کرد و گفت: تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی به جهاد كشاورزي و امور اراضي اين اختيار را داده است تا بدون حكم قضايي و تنها با حضور نماينده دادستان، فنس كشي ها و ديواركشي هاي غيرمجاز زمين هاي كشاورزي را بردارند.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد قرآن کریم فعالیت های مسجدی مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان تخریب بنای غیرمجاز گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی تصریح کرد: به دنبال صدور دستور دادستان حوزه قضائی شهرستان آمل، اکیپ اجرای احکام قضائی با همراهی عوامل نیروی انتظامی ضمن حضور در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی وشهنه کلاً اقدام به تخریب مستحدثات غیرمجاز کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: با کسب دستور قضائی، اقدام به تخریب ۱ مورد بنا در قالب ماده ۳، ۵ مورد بنای نیمه‌کاره و۲۱ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ کرده و حدود ۲۱ هزار و۳۰۰ مترمربع از این اراضی به چرخه تولید بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس قانون، تغییرکاربری و تبدیل اراضی زراعی و باغی به مسکونی بدون مجوزهای قانونی ممنوع است اراضی کشاورزی و باغی باید در چرخه تولید باشند و دستگاه قضائی با تمام قدرت و توان با ساخت و سازغیرمجاز وتغییرکاربری اراضی کشاورزی برخورد می‌کند.

کد خبر 6098339

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • یکپارچه سازی زمین های کشاورزی شمال با سرمایه گذاری چینی‌ها
  • یکپارچه سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی شمال کشور با سرمایه گذاری چینی‌ها