Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستور ویژه دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، ۱۵ دستگاه کانکس مسکونی از سوی این بانک، به مردم مناطق زلزله زده شهرستان های میانه و سراب در استان آذربایجان شرقی اهدا شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و در ادامه کمک های قبلی به ساکنان مناطق زلزله زده کشور، در آستانه فصل سرد زمستان، 15 کانکس را با هزینه ای بالغ بر 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیارد ریال تهیه و برای اسکان موقت اهالی زلزله زده شهرستان های میانه و سراب، در اختیار آنان قرار داد.
بر اساس این گزارش، بانک ملت همواره تمام تلاش خود را به کار بسته است تا در کنار انجام وظیفه اصلی خود یعنی ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان و مردم، در مواقع بروز بلایای طبیعی نیز در کنار ملت بزرگ ایران باشد و تا حد توان نسبت به رفع نیازهای آسیب دیدگان از حوادث طبیعی، اقدام کند.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست