Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ــ مدیر کل تبیلغات اسلامی مازندران، گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم حوزه و دانشگاه، مسئولیت و رسالت آن‌ها در اجرایی شدن و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، سنگین‌تر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبیلغات اسلامی مازندران، امروز یکشنبه ۲۴ آذرماه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت ۲۷ آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سند جامع برای توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است و همه باید در راستای تبیین و گفتمان‌سازی برای تحقق این سند بالادستی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های عظیم حوزه و دانشگاه، مسئولیت و رسالت آن‌ها در اجرایی شدن و تحقق اهداف بیانیه گام دوم سنگین‌تر خواهد بود.

شکریان با اشاره به وجود برخی فراز و نشیب‌ها در چهل ساله اول عمر بابرکت نظام اسلامی و برنامه‌ریزی برای چهل سال دوم، افزود: بیانیه گام دوم، منشور و نقشه راه جمهوری اسلامی است که با نگاه کارشناسی تدوین شده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب برای تحقق و تشکیل تمدن نوین اسلامی برنامه‌ریزی شده است و باید برای گفتمان سازی و تبیین آن در جامعه تلاش و همت مضاعف داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ظهور و بروز انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ با رهبری بی‌بدیل امام خمینی (ره) اظهار کرد: عصاره انقلاب اسلامی برگفته از اسلام، قرآن کریم و سیره اهل‌بیت (ع) است و امام (ره) با توجه به شناخت جامع از دنیای پوشالی غرب، این انقلاب را پایه‌گذاری کرد که تا امروز در برابر جاهلیت مدرن و جوامع تهی و پوشالی غربی چشم‌نوازی می‌کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، بیانیه گام دوم انقلاب را موتور محرکه نظام برای توسعه و پیشرفت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب با شناخت از شرایط امروز دنیای اسلام و جهان غرب این بیانیه را تدوین کردند و قطعا در چهل سال دوم، توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی شتاب بیشتری خواهد گرفت و بسترساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به نقش آیت‌الله شهیدمفتح در ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه، افزود: دست یابی به تمدن نوین اسلامی با نقش‌آفرینی و مجاهدت‌های علمی حوزه و دانشگاه قطعا شدنی نیست و امروز باید برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب حوزه و دانشگاه بسیج شوند و از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مدرس حوزه‌های علمیه و دانشگاه با اشاره به ضرورت هم‌افزایی جبهه و جریان‌های فرهنگی و انقلابی در کشور، گفت: مخاطبان اصلی و اثرگذار در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند و توجه رهبر عظیم‌الشان انقلاب به این قشر در جامعه نشان از وجود ظرفیت‌های بسیار عظیم در حوزه‌های مختلف توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است و باید برای جامعه جوان انقلاب همه جریان‌ها و جبهه‌های فرهنگی انقلاب وارد عمل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب وحدت حوزه و دانشگاه شهادت ایت الله مفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • خیزش دانشگاهی علیه ظلم در جهان آغاز شده است
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد