Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقاء بازدارندگی است، به منصه عمل برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و آن بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، مجموعه نرم افزار، کتب، منشورات وکتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) با حضور وزیر دفاع و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع  رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که همانا حفظ و ارتقاء بازدارندگی است ، به منصه عمل برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم و آن بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت ، اعتبار ، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس کننده و هزینه بر خواهد بود.  

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان  افزود: دشمنان بر اساس خوی سلطه طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت ها ، تغییر تصمیم ها و کاهش اراده و خواست دولت های منطقه و جهان استفاده می کنند و ما باید با درنظرگرفتن این موضوع همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

گفتنی است دبیرخانه تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم له در سال 1390 با چشم انداز 10ساله و برگزاری 5 همایش دوسالانه و تدوین کتاب های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است. 

کتابخانه دیجیتالِ مجموعه منشورات به منظور تحقق توسعه و گسترش گفتمان سازی و به جهت  سهولت دسترسی پژوهشگران در اقصی نقاط دنیا توسط دبیرخانه همایش تهیه و تولید شده است.

دبیرخانه همایش تا کنون 29 جلد منشورات خود را در دسترس علاقه مندان و پژوهشگران قرار داده که شامل مجموعه کتاب های مرجع ، مجموعه مقالات همایش دبیرخانه، فصلنامه و ویژه نامه های همایش می باشد.

چهارمین همایش تبیین اندیشه های دفاعی با ثبت در پایگاه استناد علمی جهان اسلام( ISC) و حمایت 60 دانشگاه و مراکز علمی حوزوی سراسر کشور و استقبال کم نظیر اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و پژوهشگران و دانشجویان کشور با دریافت قریب به 3هزار مقاله افتخار دیگری بر لوح زرین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزوده است.

انتهای  پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع امنیت ملی خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امورخارجه کشورمان در این ملاقات با ابراز خرسندی از دیدار با نمایندگان مردم شریف و مسلمان ترکیه اظهار داشت: ملت ترکیه جایگاه و سهم شایسته‌ای در گسترش تمدن و فرهنگ اسلامی و اشاعه اخلاق و ارزش‌های انسانی داشته اند و امروز هم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین نقش موثر دارند.

آقای امیرعبداللهیان جایگاه ترکیه در سیاست همسایگی ایران را ویژه دانست و نقش آفرینی ایران و ترکیه به عنوان دو کشور قدرتمند در ایجاد ثبات پایدار در منطقه غرب آسیا را کلیدی ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تمجید از نقش گروه‌های دوستی پارلمانی دو کشور در ارتقای مناسبات دوجانبه، تقویت دیپلماسی پارلمانی و تعاملات مستمر نمایندگان مجالس دو کشور را در پیشبرد دیپلماسی رسمی حائز اهمیت توصیف کرد.

آقای امیرعبداللهیان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور اسلامی ایران به ترکیه و توافقات صورت گرفته در هشتمین نشست شورای عالی همکاری‌های دو کشور، روند مناسبات در حوزه‌های مختلف را رو به رشد ارزیابی نمود و اظهار داشت: اراده روسای جمهور دو کشور گسترش مناسبات بویژه در بعد اقتصادی در راستای منافع مشترک دو ملت است.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به همکاری‌های نزدیک جمهوری اسلامی ایران با ترکیه در بحران غزه، تصمیم رییس جمهور ترکیه در قطع مناسبات تجاری با رژیم صهیونیستی را اقدامی موثر و ارزشمند عنوان نمود.

کایهان ترکمن اوغلو، رئیس گروه دوستی پارلمانی ترکیه و ایران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از حسن میزبانی کشورمان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره یاور مظلومان بوده و در تحولات اخیر غزه و فلسطین شاهد حمایت موثر دولت و ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین هستیم و این رویکرد از نظر ما درخور تقدیر و تشکر است.

وی در ادامه حمله تروریستی رژیم اسراییل به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را قویا محکوم نمود و تاکید کرد برای کاهش تنش در منطقه توقف نسل کشی در غزه ضروری است.

آقای کایهان در ادامه با اشاره به روند روبه رشد مناسبات اقتصادی و تجاری دوجانبه و توافقات انجام شده در نشست اخیر روسای جمهور دوکشور در آنکارا، بر حمایت پارلمان ترکیه از ارتقای مناسبات دو کشور، رفع موانع موجود و تسریع در اجرای توافقات مشترک تاکید کرد.

در این دیدار آقایان متین ارگون، دوغان بکین، بنیامین بزگیک و خانم زحل کاراکوچ دورا اعضای گروه دوستی پارلمانی دو کشور و آقای عادل نجف زاده، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه نیز حضور داشت

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • آیا ایران در منطقه به عنوان یک قدرت پذیرفته شده؟
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است