Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@18:47:36 GMT

ماجرای سرقت از یک امامزاده در شیراز +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۶۸۰۶

ماجرای سرقت از یک امامزاده در شیراز +عکس

خبرگزاری میزان- در ساعت‌های اول صبح روز جمعه ۲۲ آذر، سارق یا سارقانی ضمن سرقت وجوه نقد و اموال موجود در یکی از بقاع متبرکه امامزادگان در شیراز، به این مکان متبرک خساراتی وارد کردند. تاریخ انتشار: 12:42 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۰۶۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به دنبال انتشار تصاویری از وارد شدن خسارت به بقعه امامزاده فاطمه بنت‌الحسن (ع) شیراز واقع در خیابان شمس، مشخص شد که سارق یا سارقانی ضمن ربودن وجوه نقد و اموال این بقعه متبرک، به آن خسارت‌هایی وارد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه حوالی اذان صبح رخ داده و منجر به تخریب و سوختن بخش‌هایی از این مکان مقدس و سرقت نذورات مردمی موجود در بقعه شده است.

امامزاده فاطمه بنت الحسن (ع) از نوادگان امام حسن مجتبی (ع) است که نام پدرش ابوعبدالله محمد، فرزند عبدالله، فرزند حسن، فرزند جعفر، فرزند حسن المثنی، فرزند امام حسن مجتبی (ع) است و محل آن بقعه نیز در دروازه کازرون، خیابان شمس شیراز قرار دارد.

بیشتر بخوانید:
بررسی موضوع حفاری و گودبرداری غیرمجاز در حریم اثر تاریخی امامزاده قاسم (ع)

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرقت امامزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • نگهداری مواد مخدر توسط فرزند معاون سابق قوه قضائیه؟ | افشای راز خودروهای مازراتی، پورشه و بنز در جلسه دادگاه | عصبانیت آقازاده از انتشار اعترافات!