Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت: در یکی از این عملیات ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در انجام تحقیقاتی تخصصی و شبانه روزی از فعالیت دو قاچاقچی برای جابجایی مقادیری مواد مخدر مطلع شدند که بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شناسایی این افراد در یکی از شهرستان های استان فارس، با هماهنگی انجام شده با پلیس این استان، تمهیدات عملیاتی لازم برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گفت.

مفخمی خاطر نشان کرد: در این عملیات مشترک پلیسی، خودروی قاچاقچیان مواد مخدر متوقف و در بازرسی از آن، مقدار ۱۹۱ کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شد و هر دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی در ادامه به دیگر عملیات پیشگیرانه پلیس استان در دستگیری یک باند عرضه مواد مخدر اشاره داشت و گفت:‌ در این عملیات نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، در تحقیقاتی یک باند عرضه مواد مخدر را شناسایی کردند و مشخص شد که در حال جابجایی مقادیری ماده مخدر در یکی از استان های جنوبی کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده، محل تردد این افراد در یکی از شهرهای استان بوشهر شناسایی و با هم پوشانی اطلاعاتی با پلیس این استان، در یک عملیات خودروی قاچاقچیان متوقف و مقدار حدود ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و هر ۴ نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

مفخمی به عملیات پلیس ساوه در دستگیری یک باند خانوادگی عرضه مواد مخدر نیز اشاره داشت و گفت:‌ در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه، اعضای یک باند ۵ نفره خانوادگی را که در حال انتقال مواد مخدر از استانی جنوبی به شمال کشور بودند شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودروی این افراد مقدار حدود ۶۰ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودروی متوقف شده جاسازی شده بود، کشف شد.

کد خبر 4798235

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی مواد مخدر بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر