Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:38:32 GMT

۵۰ درصد خسارت‌ سیل در جاده‌های ایلام ترمیم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۲۵۳

۵۰ درصد خسارت‌ سیل در جاده‌های ایلام ترمیم شد

نوراله دلخواه روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: شدت سیلاب بر اثر بارندگی‌های فروردین ۹۸، به بسیاری از تاسیسات زیربنایی این استان به ویژه در حوزه جاده‌ها و محورهای مواصلاتی آسیب رساند.

وی با اشاره به اینکه این استان عملکرد خوبی را در زمینه بهسازی آسیب‌های ناشی از سیل در کشور داشته است، افزود: براساس برآوردهای اولیه توسط کارشناسان، ۸۱۰ کیلومتر از راه‌های استان بر اثر بارندگی‌های سیل‌آسای اوایل سال جاری دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بر انجام اقدامات لازم و پیش‌بینی‌های کافی برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی در پی بارش‌های زمستان پیش‌رو تاکید کرد و یادآور شد: شن و نمک به اندازه کافی تهیه شده است و کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.

سواری‌های بین شهری متناسب با فعالیتی که دارند سوخت دریافت می‌کنند

دلخواه با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی‌های حمل و نقل برون‌شهری ممنوع است چرا که ناوگان حمل و نقل اتوبوسی و باری بی‌نیاز از دریافت بنزین هستند و تاکسی‌ها نیز سهمیه سوخت دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد سوخت، برای تاکسی‌های برون شهری(تک سوز) ۷۵۰ لیتر و برای ناوگان دوگانه سوز ۴۵۰ لیتر اختصاص یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: بر اساس پیمایشی که خودروهای سواری عمومی بین شهری دارند متناسب با آن سهمیه نهایی بنزین در کارت سوخت آنها شارژ می شود.

به گفته وی، آن دسته از ناوگان سواری کرایه‌ای که پیمایش داشته و در جابجایی مسافر فعالیت بیشتری داشته باشند سوخت بیشتری به آنها اختصاص می‌یابد.

افزایش ۶۴ درصدی تردد زائران اربعین از مرز مهران

وی همچنین با اشاره به اقدامات این اداره کل در ایام اربعین سال جاری افزود: در این ایام تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از تردد سه برابری خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی استان (ایلام - مهران و حمیل - سرابله - ایلام) در این ایام خبر داد و گفت: به طور متوسط روزانه ۱۲۷ هزار نفر در ایام منتهی به اربعین امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد کرده‌اند.

دلخواه اظهار داشت: نگهداری ۲۵ کیلومتر راه، سه هزار کیلومتر خط کشی جاده، نصب ۳۰ کیلومتری نیوجرسی، یک هزار و ۷۰۰ مورد تابلو و ۹۶ کیلومتر روکش آسفالت از جمله اقدامات این اداره در سال جاری بوده است.

۲۶ آذر تا اول دی ماه به عنوان هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ایلام خسارت سیل راهداری نشست خبری مهران ستاد سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام خسارت سیل راهداری نشست خبری مهران ستاد سوخت ایلام خسارت سیل راهداری نشست خبری مهران ستاد سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ

شهباز اکبری اظهار داشت: کوهرنگ بزرگ‌ترین شهرستان عشایری چهارمحال و بختیاری است که بیشترین جمعیت عشایر را دارد.

وی با اشاره به گرفتار شدن ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ در بارندگی اخیر، افزود: این عشایر به‌علت رعایت نکردن تقویم کوچ و اقدام به کوچ زودهنگام قبل از ۲۵ اردی‌بهشت‌ماه در بارندگی گرفتار و دچار مشکل شدند.

اکبری اضافه کرد: نیرو‌های امدادی شهرستان کوهرنگ وارد عمل شدند و علاوه بر امدادرسانی نسبت به توزیع مواد غذایی، پتو و چادر بین آنان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

وی با اشاره به بروز خسارت در برخی جاده‌های شهرستان به‌علت شدت بارش‌ها، یادآور شد: محور ارتباطی دهستان موگویی بسته، اما بلافاصله با تلاش نیرو‌های راهداری بازگشایی شد.

اکبری با اشاره به بروز آسیب در یک نقطه از جاده لبد این شهرستان، اظهار داشت: نیرو‌های راهداری این نقطه را امروز ترمیم خواهند کرد.

وی با اشاره به وارد شدن خسارت به پل دره‌رزگه دهستان موگویی در مسیر فریدن اصفهان، گفت: نیرو‌های راهداری هم‌اکنون در حال ترمیم این راه‌گذر موقت هستند.

اکبری میزان بارش‌ها در برخی مناطق کوهرنگ به‌صورت نقطه‌ای را تا ۱۰۰ میلی‌متر اعلام و تصریح کرد: میانگین بارش‌های اخیر در این شهرستان حدود ۵۰ میلی‌متر ثبت شد.

وی یادآور شد: به‌دنبال بارش‌های اخیر ۱۶ گروه عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کوهرنگ راهنمایی و کمک به آسیب‌دیدگان به‌ویژه عشایر مناطق مختلف این شهرستان را برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد