Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با بوی نامطبوع در تهران گفت: من از تشکیلات و مدیریت بحران شهرداری تهران گله دارم و می‌خواهم هرچه سریعتر در ارتباط با این موضوع جلسه گذاشته و منشأ آن را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست هفته گذشته خود با معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی بود زیرا این جلسه به ریاست آقای جهانگیری بعد از هیئت دولت برگزار شد و اعضای مهمی که در بحث حمل و نقل عمومی مسئولیت دارند و ناهماهنگی‌هایی میان آنها وجود دارد نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه خواسته ما اجرای مصوبه شورای اقتصاد و دولت در ارتباط با حمایت از حمل و نقل عمومی بود که قرار شد بخشی از آن به سرعت انجام شود و در این راستا مقرر شد ۳ هزار اتوبوس و واگن‌های مترو برای تهران و ۳ هزار دستگاه اتوبوس برای کلانشهرها تأمین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در این جلسه در خصوص نحوه پرداخت بانک مرکزی و قرارداد با شرکت‌های اتوبوس و واگن‌سازی داخلی صحبت‌هایی مطرح شد و قرار شد همه اعضا نسبت به انجام وظایفشان اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی با بیان این‌که صورت‌جلسه مصوبات جلسه چهارشنبه گذشته به دستم نرسیده است، گفت: باید صورتجلسه را ببینم چون ممکن است برخی از تصمیمات در آن نیامده باشد و تنها در این صورت می‌توانیم در ارتباط با این موضوع صحبت کنیم که چه میزان از مصوبات این جلسه قابل اجرا است.

وی افزود: در صورت سرعت عمل در اجرای مصوبه می‌توانیم در سال آینده شاهد حضور اتوبوس‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با ازدحام در ایستگاه‌های مترو پس از گرانی بنزین اظهار کرد: مترو شبکه وسیعی است و با توجه به شبکه ۲۰۰ کیلومتری تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر از این خطوط دارای ازدحام شدید است که محدوده آن بیشتر در ایستگاه‌های تداخلی از جمله دروازه دولت و امام خمینی است.

هاشمی افزود: مشکل فعلی ازدحام در مترو از طریق اعزام بیشتر قطار و همچنین رعایت نظم مسافران برای سوار و پیاده شدن به قطار قابل حل است و در صورتی که در یکی از ایستگاه‌ها تأخیری ایجاد شود باعث معطلی در کل شبکه خواهد شد.

وی در ارتباط با انتصابات اخیر شهرداری تهران و دلیل استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک نیز گفت: من از دلیل استعفای آقای پورسیدآقایی اطلاعی ندارم؛ متن استعفای ایشان منتشر شده و خواهش می‌کنم به همان اطمینان کرده و حاشیه سازی نکنید.

هاشمی در ارتباط با کنار رفتن سنندجی از مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهار کرد: دو هفته پیش قرار بود ایشان از اتوبوسرانی رفته و آقای قنادان جایگزین شوند که آقای ترفع از نیروهای سازمان اتوبوسرانی به ریاست آن منصوب و آقای قنادان سرجایشان ماندند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بوی نامطبوع در شهر تهران نیز گفت: من از تشکیلات بحران شهرداری تهران گله دارم و می‌خواهم هرچه سریعتر در ارتباط با این موضوع جلسه گذاشته و منشأ آن را شناسایی کنند.

انتهای پیام/۴۱۰۵/

منبع: آنا

کلیدواژه: محسن هاشمی ترافیک بوی نامطبوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب «نسل نو» با نگارش نامه‌ای از حضور در این حزب استعفا دادند.

تاکنون آلما فرامرزی، نوید خاصه باف و امیدعلی پورحسن سه تن از اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو هستند که از عضویت در این حزب کناره‌گیری کردند.

«عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی در یک سال گذشته» و «موضع‌گیری‌های ناصواب دبیرکل حزب» عمده دلایلی است که در نامه استعفای این اعضا دیده می‌شود.

دبیرکلی حزب نسل نو را مهدی اقراریان برعهده دارد. اقراریان از سوی اطرافیانش به اختلاف افکنی بین شورای شهر و شهردار تهران متهم شده است. 

منتقدان اقراریان می‌گویند وی با پوشش انقلابی وارد لیست شورا شد، اما مواضع وی در راستای اختلاف افکنی است به نحوی که غالبا مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد. 

برخی دیگر با استناد به سامانه پیامکی حزب نسل نو، مدعی هستند که وی پس از انتخابات مجلس، این سامانه را جهت اختلاف بین رئیس مجلس و شهردار تهران فعال کرده است.

البته یک عضو شورای شهر به خبرنگار فارس گفت علت تغییر موضع آقای اقراریان ربطی به موضوعات سیاسی ندارد و تحلیل‌های در این زمینه اشتباه است.

وی افزود اختلافات پیش آمده عمدتا مربوط به مسائل شهری و سلایق مدیریتی است. مثلا آقای اقراریان با توجه به سکونتشان در منطقه ۸ شهرداری توقع داشتند که شهردار این منطقه با نظر وی انتخاب شود که عدم موافقت شهرداری با این موضوع آغازگر این اختلافات بوده است. در سایر موارد نیز اختلافات از همین تفاوت سلیقه هاست و بی جهت نباید آن‌ها را با عینک سیاسی تحلیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد