Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل كمیته امداد فارس از اجرای طرح راهبری شغلی گسترش کشت الوئه ورا در استان و ایجاد شغل برای قريب یك هزار نفر از مددجویان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس امروز، 24 آذرماه در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه 5 ساله با گروه بازرگانی پاسارگاد تجارت باستان به‌عنوان راهبر شغلی در جهت ایجاد شغل برای مددجویان و گسترش کشت آلوئه ورا در استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد کشت آلوئه ورا توسط مددجویان تحت حمایت استان زیرنظر شرکت مذکور انجام شود که پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح تا 5 سال آینده، برای 1000 نفر از مددجویان فارس در بخش کشاورزی شغل ایجاد شود.
مدیرکل كمیته امداد فارس اضافه كرد: این تعداد اشتغال‌زایی هم در بخش کشت محصول ایجاد و هم در بخش فرآوری محصول (بسته‌بندی و فروش) ایجاد و موجب کسب درآمد برای مددجویان می‌شود.
بذرافشان بیان كرد: فاز اول این طرح در شهرستان فسا و در 10 هکتار از زمین‌های این شهرستان اجرا می‌شود که در قالب کشت گلخانه‌ای و برای مدت زمان 5 سال است.
مدیركل كمیته امداد فارس اظهار كرد: در این طرح 100 نفر مشغول به کار می‌شوند که پیش‌بینی می‌شود در این مدت 4000 تن آلوئه ورا برداشت کنند. پس از اتمام فاز اول طرح، فازهای بعدی در دیگر شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد ايجاد شغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در روستای کری از توابع بخش دلوار عنوان داشت: عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تنگستان در روستای کری از توابع بخش دلوار در سالروز شهادت شهید محمد حسن ابراهیمی که این شهید از مفاخر فرهنگی کشور، استان و شهرستان هستند، آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به جغرافیای متفاوت شهرستان که هم بخش کوهستان، جاده، دریا ساحل دارد لازم بود پایگاه‌های امداد و نجات به صورت متنوع بر اساس تقسیم بندی منطقه‌ای در تنگستان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از خانواده کمالی برای اهدا زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کری یاد آور شد: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یکی در بخش دلوار روستای کری و دیگر بخش مرکزی در منطقه روستای سمل تا شهر آباد احداث شود.

وی افزود: در دولت سیزده تلاش شده ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در تنگستان با محوریت خدمات جمعیت هلال و احمر شهرستان ایجاد شود.

کد خبر 6099717

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • تحقق پیش‌بینی هفته قبل: 1000 مورد به آمار کارخانه‌های احیایی در یک هفته اضافه شد
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام