Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@10:39:57 GMT

طلاب، انس با قرآن را سرلوحه امور خود قرار دهند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۰۹۹

طلاب، انس با قرآن را سرلوحه امور خود قرار دهند

گروه معارف ـ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه كشور از طلاب خواست تا انس با قرآن، خوب سخن گفتن و نوشتن را سرلوحه امور خود قرار دهند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه كشور امروز، 24 آذرماه، پس از بازدید از مدرسه علمیه لارستان، نعمت جوانی را مورد توجه قرار داد و گفت: طلاب جوان باید در مرحله نخست قدر نعمت جوانی را بدانند و از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نیاز جامعه صد برابر از گذشته بیشتر است، افزود: شرایط فردا از امروز دشوارتر است، از این‌رو باید آمادگی طلاب بیشتر از گذشته باشد.
مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور، نیاز جامعه را بسیار فراوان دانست و گفت: نباید لحظه ای از عمر خود را به بطالت بگذرانیم، از این‌رو آمادگی پاسخ به نیازها، در زمان کنونی باید صورت بگیرد، چراکه در 40 سال آینده این آمادگی فایده‌ای ندارد.
وی با تاکید بر اینکه فرصت جوانی به سرعت در حال سپری شدن است، گفت: مأنوس شدن با قرآن کریم، برنامه‌ریزی برای درس، یادگیری مهارت‌هایی از جمله سخن گفتن و خوب نوشتن و آشنایی با سیره بزرگان جزو نکاتی است که طلاب باید مورد توجه قرار دهند.
یادآور می‌شود، بازدید از برخی مدارس علمیه استان فارس و نشست صمیمی با تمام طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه استان فارس از برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام اخویان، بازرس شورای عالی حوزه در سفر چند روزه به استان فارس است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس معارف انس با قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی