Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن معصوم‌علیزاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آماده‌گی شهرداری مریانج در فصل زمستان، اظهار کرد: ستاد عملیات زمستانی این شهرداری در ماه گذشته تشکیل و تصمیمات لازم به منظور آمادگی در برابر بارش نزولات آسمانی انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون در دو بارش برف پاییزی، مجموعه خدمات شهری مریانج بدون هیچ مشکلی و با آمادگی کامل نسبت به پاکسازی و نمک پاشی آن موفق ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مریانج از اضافه شدن یک دستگاه تیغه برف روب به ناوگان برف‌روبی این شهرداری خبر داد و افزود: ۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اعم از لودر، کامیون تیغه‌دار، بابکت تیغه‌ای و لودری، کامیون نمک‌پاش و نیسان با بیش از ۲۰ نفر نیرو و راننده عملیات پاک‌سازی، برف‌روبی و حمل و نقل برف از معابر شهر را برعهده دارند.

معصوم‌علیزاده از دپو ماسه و نمک در انبارهای شهرداری خبر داد و افزود: ۳۰۰ تن ماسه و نمک به منظور استفاده در مواقع بارش‌های شدید برف در انبارها دپو شده است.

وی گفت: همچنین باکس‌های حاوی ماسه و نمک نیز در نقاط شیب‌دار و پر تردد شهر نصب شده است تا شهروندان در صورت لزوم از آنها استفاده کنند.

شهردار مریانج با اشاره به اینکه معابر شهر به سه دسته درجه یک، ۲ و ۳ تقسیم می‌شوند، بیان کرد: در شهر مریانج و در هنگام بارش برف، پس از پاکسازی معابر درجه یک شامل معابر اصلی به ترتیب معابر درجه ۲ که خیابان‌های اتصال‌دهنده فرعی و اصلی هستند و معابر درجه ۳ معابر فرعی و کوچه‌ها مورد برف‌روبی قرار می‌گیرند.

وی گفت: همچنین تجهیز نیروهای خدمات شهری به لباس گرم و امکانات لازم آنها توسط پیمانکار مربوطه انجام شده است.

معصوم‌علیزاده با اشاره به اینکه مدیریت برف و جلوگیری از کاهش آسیب به شهروندان در زمان بارش نیاز به همکاری و مشارکت شهروندان دارد، بیان کرد: از شهروندان مریانجی خواهش می‌کنیم که در امر پاک سازی و برف‌روبی مدیریت شهری را یاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه پاک سازی جلوی درب منازل و کوچه‌ها کمک بسیاری به مدیریت شهری می‌کند، عنوان کرد: شهروندان باید صبر و حوصله کافی در زمان بارش برف داشته باشند.

شهردار مریانج خاطرنشان کرد: از شهروندان خواست تا در زمان بارش برف کم‌تر از خودروی شخصی استفاده کنند و گفت: درصورتی که نیاز ضروری به استفاده از خودروی شخصی دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.
 

کد خبر 4798241

منبع: مهر

کلیدواژه: مریانج برف روبی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا

بارش برف روز گذشته کوه دنا و گردنه بیژن و مسیر فرعی سی سخت به پادنا (سمیرم) را سفید پوش کرد؛ عملیات ریزش برداری، نمک پاشی و برف روبی دراین محور توسط راهداران کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است.

محور فرعی سی سخت به پادنا به طول ۲۳ کیلومتر در مسیر ارتفاعات دنا قرار دارد.

این مسیر بیشتر در محدوده گردنه بیژن در ارتفاع بالای سه هزار و ۲۰۰ متری از آبان هر سال با بارش شدید برف همراه می‌شود.

این گردنه که با بارش‌های سال گذشته مسدود شده بود سوم اردیبشهت امسال با تلاش و سخت کوشی راهداران بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است