Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف – دبیر جشنواره علامه حلی استان مرکزی از برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی در استان و تجلیل از نفرات برگزیده این جشنواره خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سومین جشنواره استانی علامه حلی چهارشنبه، 27 آذر ماه با تجلیل از نفرات اول با حضور حجت‌الاسلام مازنی، دبیرکشوری جشنواره علامه حلی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام محمود مرادی، دبیر جشنواره استانی علامه حلی در این‌باره گفت: سومین جشنواره استانی علامه حلی چهارشنبه، 27 آذر‌ماه با تجلیل از نفرات برگزیده با حضور حجت‌الاسلام مازنی، دبیرکشوری جشنواره علامه حلی در اراک برگزار می‌شود، همچنین آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌‌الله سپاسی آشتیانی از دیگر سخنرانان جشنواره هستند.

وی از استقبال خوب اساتید و طلاب جهت ثبت‌نام در جشنواره علامه حلی خبرداد و افزود: در مجموع 907 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 580 اثر به دبیرخانه ارسال شده است. مقالات سطح یک 224 اثر ارسال شده است که از این تعداد مقاله‌ای برگزیده نشد و تنها 7 مقاله شایسته تقدیر شدند.

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: 249 مقاله سطح 2 به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 4 مقاله برگزیده و 8 مقاله شایسته تقدیر شناخته شد. از 61 مقاله ارسالی سطح سه یک مقاله برگزیده، از 15 مقاله سطح 4، 3 اثر برگزیده و یک اثر شایسته تقدیر، پایان‌نامه سطح یک 32 اثر ارسال که 5 اثر برگزیده و 4 اثر شایسته تقدیر، پایان‌نامه سطح 3، 2 اثر ارسال که هر دو اثر شایسته تقدیر، کتاب سطح یک 3 اثر ارسال که یک اثر برگزیده شد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان مرکزی ادامه داد: همچنین بخش ویژه جشنواره با محوریت سبک زندگی اسلامی و تأثیر حوزه در اقتصاد نیز 76 اثر ارسال شده است که از این تعداد 2 اثر برگزیده و یک اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی توسط 61 استاد ارزیاب در سطوح مدرسه و استان در سه مرحله اجمالی، تفصیلی مدرسه‌ای و تفصیلی استانی مورد داوری قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری ایکنا خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مرکزی ایکنای مرکزی ایکنا استان مرکزی جشنواره علامه حلی مرادی حوزه علمیه استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره ملی عکاسی در سنندج به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته سنه با حضور ۵۰ نفر از عکاسان برجسته از استان‌های مختلف کشور به صورت اردو محور در سنندج برگزار و ظهر سه شنبه با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

۳۵ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره از استان‌های مختلف، آذربایجان شرقی، ارومیه، سیستان و بلوچستان، تهران، همدان، خوزستان، اراک، مشهد، مازندران و … بودند که دارای رزومه ملی و بین المللی هستند.

مینا نوعی عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی نیز به عنوان برگزیده این جشنواره ملی و بین‌المللی معرفی شد.

کد خبر 6094460

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • تقدیر از معلمان و مدیران نمونه در همدان + تصویر
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت