Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی بند پی، استاندار تهران درباره انتشار بوی نامطبوع تهران گفت: تاکنون ۲۷ کانونی منشا بوی نامتبوع در جنوب تهران شناسایی شده است که این هفته جلسه‌ای را برای ریشه یابی و بررسی منشا این بو برگزار می‌کنیم. وی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران نسبت به شناسایی نوع گاز این ۲۷ کانون اقدام کرده اند که در جلسه این هفته منشا آن را مشخص می‌کنیم و به تناسب ان دستگاه مسئول را مکلف می‌کنیم تا تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با بیان اینکه تغییر جهت وزش باد از جنوب به سمت شمال باعث انتشار این بوی نامطبوع شده بود، افزود: در واقع تغییر در جهت وزش باد سبب شده است تا بوی ناشی از فعالیت دامپروری، کارخانه‌ها و صنایع آلاینده، سیستم تصفیه و دفع فاضلاب و جمع آوری زباله منجر به انتشار بوی نامطبوع شود. این در حالی است که در حالت عادی جهت ورزش از غرب به جنوب شرق است. وی گفت:ضمن اینکه منشا این بو با بویی که سال گذشته انتشار یافت، تفاوت اساسی دارد و یکی نیست و این بو به صورت گازی متصاعد می‌شود و در یک ماه اخیر دوبار در تهران منتشر شده است.
محسنی بند پی افزود: در صورت مشخص شدن منشا بو در جلسه این هفته دستگاه مسئول را مکلف به دفع این بو به صورت اضطراری خواهیم کرد. ۲۳۵۲۳۲ کد خبر 1331404

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسنی بندپی استانداری تهران شهر تهران باشگاه استقلال آندره استراماچونی آلودگی هوا لیگ برتر نوزدهم استان البرز ایالات متحده آمریکا عراق باشگاه پرسپولیس بارش برف باران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد