Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@03:48:20 GMT

دیدار دوستانه؛ پرسپولیس 3 - سرخپوشان پاکدشت 3

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۷۸۳۵

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار روز گذشته برابر سایپا، امروز در دو گروه به بازی دوستانه و ریکاوری پرداخت.

پرسپولیس در این بازی تدارکاتی با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، احسان حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 6، سعید حسین‌پور با یک شوت زیبای از راه دور دروازه سرخپوشان پاکدشت را باز کرد و گل اول این بازی را به ثمر رساند.

در دقیقه 25، ضدحمله سریع سرخ‌پوشان با فرار از بند آفساید مدافعان پرسپولیس همراه شد و مهاجمان این تیم در موقعیت دو به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفتند و سجاد دانایی گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 35، روی حرکت خوب مهاجمان پرسپولیس توپ در مقابل دروازه به مهدی عبدی رسید و او گل دوم پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه ۴۴، داور در قوس پشت محوطه جریمه پرسپولیس یک ضربه آزاد اعلام کرد که این توپ را وحید امانی بازیکن سرخپوشان با شوتی مستقیم به گل مساوی تبدیل کرد.

نیمه اول این دیدار دوستانه با تساوی ۲-۲ تمام شد.

دقیقه ۶۰، بعد از اعلام خطای پنالتی روی سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده پشت توپ ایستاد و گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰، مهاجم سرخپوشان از پشت محوطه جریمه با یک شوت دقیق، گل سوم تیمش را زد تا باز هم بازی به تساوی کشیده شود.

این بازی دوستانه در پایان با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت.

گفتنی است؛ بازیکنان اصلی دیدار دیروز مقابل سایپا، در حین انجام بازی دوستانه، تمرین ریکاوری خود را انجام دادند. امیر روستایی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید و آریا برزگر بخاطر حضور در بازی روز گذشته امیدهای پرسپولیس امروز غایب بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سرخپوشان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان