Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی گفت : برابر مصوبات ابلاغی از سوی وزارت کشور و براساس قانون همه کسانی که به عنوان داوطلبان انتخابات ثبت نام کرده اند برای همه روسای ادارات یکسان هستند.

وی افزود : هیچ یک از مسئولان شهرستان حق ندارند به نفع یا بر علیه فردی فعالیت کنند و باید پایبندی به اصل بی طرفی در رفتار و گفتارشان مشهود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری آزاد با بیان اینکه همه ما امانت داران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد : استفاده از امکانات و نیروی انسانی و تجهیزات دولتی نیز ممنوع بوده و با هرکس که مرتکب تخلف شود قاطعانه برخورد می کنیم.

فرماندار بندر انزلی همچنین تاکید کرد : باید فضای انتخاباتی به گونه ای مدیریت شود که علاوه بر ایجاد نظم، امنیت و سلامت انتخابات و همچنین ایجاد فضای رقابت سالم انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در پیش رو  را فراهم سازند.

حیدری آزاد با تاکید بر اینکه بر اساس ماده 11 قانون انتخابات کلیه دستگاه ها و نهادهای باید در راستای تامین نیروی انسانی و در اختیار قرار دادن تجهیزات مورد نیاز ، نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات داشته باشند،ادامه داد : برابر قانون، روسای ادارات بویژه اعضای ستاد بحران هرشهرستان باید در آن شهر ساکن بوده و به صورت 24 ساعته پاسخگو باشند اما متاسفانه تعدادی از روسای ادارات در بندرانزلی سکونت ندارند .

وی با اشاره به اینکه کلیه روسای ادارات برنامه ها و پروژه های آماده بهره برداری را 48 ساعت آینده به فرمانداری اعلام کنند، افزود : همه ما به عنوان یک خانواده ایم و در صورت انجام صحیح امور ،شهرستان است که منتفع می شود و در صورت هرگونه سهل انگاری نیز تبعات آن به شهرستان و روسای آن باز می گردد.

وی با اشاره به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین در ماه گذشته تاکید کرد : دولت تدبیر و امید پس از افزایش قیمت بنزین با جایگزین کردن سبد معیشتی خانوار و واریز مبالغی به حساب سرپرستان خانوارها توانست وضع موجود را مدیریت کند اما انتظار می رود تیم های بازرسی و نظارتی با انجام گشت های مشترک فعال تر شده و به دور از مسامحه کاری با هرگونه کم فروشی و گرانفروشی به شدت برخورد نمایند.

فرماندار بندرانزلی همچنین یادآور شد : متاسفانه در جایگاه های توزیع بنزین با وجود پلمپ دستگاه ها و برخورد با موارد تخلف توسط اداره استاندارد گزارش هایی مبنی بر کم فروشی وجود دارد که لازم است شرکت پخش فراورده های نفتی در این خصوص بررسی و نتیجه را به این فرمانداری ابلاغ کند.

بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

برچسب‌ها بندرانزلی جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی بندرانزلی جلسه شورای اداری انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند