Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم در زمینه زمان اجرای لایحه ساماندهی سهمیه کنکور، گفت: اگر این لایحه تا قبل از ثبت‌نام کنکور ۹۹ برسد، اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم در جمع خبرنگاران در حاشیه بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی که امروز در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی برگزار شد، مبنی بر زمان اجرای لایحه ای که در خصوص ساماندهی سهمیه کنکور تدوین شده، گفت: این لایحه امسال به دولت ارائه شده و امیدواریم که به سرعت از دولت به مجلس منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدواریم که این موضوع برای سال ۹۹ اجرایی شود، گفت: اگر این لایحه تا قبل از ثبت نام کنکور ۹۹ برسد، اجرایی می شود.

وی ادامه داد: اگر لایحه نرسد ممکن است برای کنکور سال ۹۹ اجرایی نشود و برای سال بعد اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر علوم فناوری منصور غلامی کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان

ابوالفضل بخشیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ورود کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: این کاروان در روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت وارد استان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ برنامه طی چهار روز توسط این کاروان در استان اجرایی خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان، زندان و دیدار با استاندار گلستان از جمله برنامه‌های کاروان خادمین حرم حضرت معصومه (س) در استان است.

دبیر و نماینده حرم حضرت معصومه (س) در کاروان سفیران کریمه اهل بیت در استان گلستان از حضور این کاروان در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم در استان خبر داد و گفت: این کاروان با شرکت در این برنامه ۵۰ زوج جوان را با قرار دادن در زیر پرچم اهل بیت راهی خانه بخت خواهند.

وی یادآور شد: این برنامه به همت قرار گاه حضرت معصومه (س)، استانداری گلستان، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، شورای تبلیغات، هیأت مهدویون و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بخشیانی اظهار کرد: قرار گاه حضرت معصومه (س) گلستان در ابتدای سال جاری توانست ۶۰۰ نفر از دانش آموزان گلستان را به کربلای معلی اعزام کند.

وی افزود: این کاروان در روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت به استقبال کاروان زیر سایه خورشید خواهد رفت و به برنامه‌های خود در استان پایان خواهد داد.

گفتنی است این کاروان را ۱۰ خادم و عوامل اجرایی همراهی خواهند کرد

کد خبر 6099867

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • اجرای ۸۰ برنامه توسط کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) در گلستان
  • امیدواری وزیر بهداشت به افزایش پرداختی رزیدنت‌ها
  • اجرای ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی در کشور هدف گذاری شده است
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است