Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه به خاطر تحریم‌ها انتقال ارز با مشکل جدی مواجه است از مسئولان مربوطه خواست تا برنامه‌های خود را برای مرتفع ساختن این مشکل در باشگاه استقلال تشریح کنند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در روزهای اخیر شاهد برخی تحرک ها و برچسب زنی در سطح مدیران، قهرمانان و هواداران و بازیکنان هستیم که قطعا برای فضای ورزش کشور زیان بار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما باید مطالبه به حق جامعه بزرگ هوادران را درک کنیم و برای رفع دغدغه های آنان حداکثر تلاش را داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: همه عزیزان، مدیران، نمایندگان و قهرمانان و مردم عزیز می دانند مشکل جدی ورزش ایران در وقایع اخیر مربوط به انتقال ارز در رفتارهای خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران نهفته است و ریشه اصلی مشکلات موجود در فوتبال در این بخش هم تحریم های ظالمانه است.

صالحی امیری گفت: برای اطلاع مردم عزیز عرض می کنم، کمیته ملی المپیک در شرایط فعلی برای انتقال ارز جهت رویداد بزرگ و بین المللی بازی های المپیک توکیو با چالش جدی مواجه است ولی با اهتمام و تلاش همه دست اندرکاران این مشکل نتوانسته خللی در برنامه های آماده سازی تیم ها و کاروان ایران بوجود آورد. انشاالله در کنار هم از این گذر سخت عبور خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: همگان می دانند در گذشته از محل منابع و کمک های فیفا مطالبات مربیان خارجی پرداخت شده است اما با شرایط تحریمی کنونی امکان هرگونه نقل و انتقال ارزی مشکل شده و تلاش های زیادی از سوی معاون اول محترم رییس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، وزارت خارجه و سایر نهادها برای حل این مشکل صورت گرفته است.

صالحی امیری گفت: انتظار می رود مسیولان مربوطه برنامه و تلاش های خود را برای انتقال ارز از جمله برای باشگاه استقلال برای مردم و هوادران تشریح کنند و مطمئنا آگاهی و اعتماد هوادران عزیز از خدمات خدمتگزاران خود در ورزش کشور بعنوان سرمایه اصلی ما محسوب می شود.

رئیس کمیته ملی المپیک با انتقاد از رفتار مربیان خارجی نسبت به هوادران تیم ملی و باشگاهی در فوتبال ایران گفت: جای تاسف است که مربیان خارجی هیچگونه دغدغه ای در مورد باشگاه و هواداران تیم ملی ندارند و تنها به دنبال مطالبات ارزی خود هستند و این رفتار شایسته مردم بزرگ ایران نیست.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صالحی امیری استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم

ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: از برد در بازی دوم فینال خوشحالیم اما هنوز چیزی تمام نشده است.

به گزارش ایسنا، سینا واحدی بعد از برد مقابل الریاضی لبنان در بازی دوم فینال سوپر لیگ غرب آسیا توضیح داد: حریفی که امروز با آنها بازی کردیم از نظر هزینه و امکانات خیلی جلوتر از ما هستند. آن‌ها پنج بازیکن خارجی داشتند و ما فقط یک خارجی داشتیم.

ملی‌پوش و ستاره جوان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: به خاطر باخت بد در لبنان مهم بود که این بازی را مقابل هواداران عزیز خود با برد پشت سر بگذاریم و از این جهت خوشحالم و به کادر فنی تبریک می‌گویم. از هواداران خودمان نیز بسیار تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آن‌ها نشدیم.

گارد تیم شهرداری گرگان درباره علاقه خود برای بازی مقابل الریاضی در فینال سوپر لیگ غرب آسیا نیز گفت: سال قبل ما به این تیم باختیم و از این رو برای ما و خودم ارزشمند بود که این تیم را با تیم شهرداری گرگان ببریم. البته هنوز چیزی تمام نشده و ما کاملا خوشحال نیستیم، تمام تمرکز خودمان را برای بازی بعد در لبنان میگذاریم.

او با اشاره نبود یار خارجی دوم در ترکیب شهرداری گرگان نیز اظهار کرد: امیدوارم با جذب بازیکن خارجی دوم تیم خودمان را برای بازی‌های بعد تقویت کنیم. از ویل چری تشکر می‌کنم که در دفاع و حمله با تمام وجود بازی کرد و یک انرژی خوبی به تمام بازیکنان داد.

واحدی در پایان گفت: بسیار مهم بود که این بازی را ببریم و از این جهت خوشحالم. از الان برای بازی سوم در لبنان آماده می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و این هواداران پر شور خود را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی احضار شدند
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • واکنش تند درویش به درگیری سپاهانی‌ها با بانوان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران