Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار صدور دستور برای حل مشکلات مالی تامین داروی ایثارگران شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار حل مشکلات مالی تامین دارو برای جانبازان و والدین شهدا و جامعه ایثارگران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: باتوجه به مشکلات پیش آمده برای والدین معظم شهدا، جانبازان و دیگر ایثارگران عزیز برای تامین دارو و دریافت خدمات درمانی به فوریت نسبت به رفع اختلاف مالی بین بنیاد شهید و سازمان برنامه و دستور تامین اعتبار برای حل مشکل را صادر فرمایید.

شرح تذکر: جناب آقای رئیس‌جمهور

بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام می‌کند 25 هزار میلیارد ریال از سازمان برنامه بودجه برای تامین منابع درمانی ایثارگران طلب دارد و سازمان برنامه نیز توجیحات خاص خود را دارد اما همه تبعات این اختلاف، درمان عزیزان جانباز و والدین شهدا و دیگر ایثارگران را تعطیل کرده است.

لذا حدود یک سال است بیمه دی حق الزحمه بشتر مراکز درمان، پزشکان، پیراپزشکان، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، سونوگرافی‌ها، رادیولوژی‌ها و فیزیوتراپ‌های طرف قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران را پرداخت نکرده است که همین تعلل باعث شده خدمات پزشکی طرف قرارداد بیمه دی بنیاد شهید به جامعه ایثارگران قطع و یا به حداقل برسد.

برای مثال ادامه حیات جانبازارن شیمیایی بستگی به اسپری تنفسی سروتاید (از داروهای ضروری و اساسی جانبازان شیمیایی) دارد که به دلیل عدم حمایت مالی بیمه مکمل (بیمه دی) این عزیزان از این داروهای حیاتی،‌محروم می‌باشند.

بدیهی است عدم توجه و همکاری و عمل نکردن به خواسته برحق جامعه ایثارگری، سلامت این عزیزان را به مخاطره خواهد انداخت.

توجه و همکاری جناب آقای نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه در تامین بودجه درمانی ایثارگران، این مشکل ومعضل را برطرف خواهد کرد.

لذا مطالبه قانونی و به حق ایثارگران جهت تامین بودجه دارو و درمان از هیأت دولت و سازمان برنامه و بودجه این است که به فوریت و تا دیر نشده احساس مسئولیت نمایید و برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور شهید دارو تذکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد

رئیس جمهور «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم،‌ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را که در جلسه علنی 22 اسفند ماه 1402 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به قوه قضائیه، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد

متن قانون را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکرد
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها توسط رئیس جمهور ابلاغ شد
  • رئیسی «قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها» را ابلاغ کرد
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است