Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:41:16 GMT

بیش‌از یک تن تریاک در ایرانشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۱۱۵۷

بیش‌از یک تن تریاک در ایرانشهر کشف شد

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۸۹۷کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان ایرانشهر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری در این‌باره اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از طریق مسیرهای ارتباطی حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی کسب این خبر چند تیم از ماموران زبده مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به صورت پوششی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس مبادی ورودی شهر ایرانشهر ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سمند متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.   جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در یک قدمی چنگال قانون می‌دیدند پس از طی مسافتی به داخل یکی از روستاهای همان محدوده تغییر مسیر داده و محموله موادمخدر را در یک منزل مسکونی خالی و قبل از رسیدن عوامل انتظامی متواری شدند.   وی بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل مذکور یک تن و ۸۹۷ کیلو و ۸۳۶ گرم موادمخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، چهار تیغه خشاب حاوی ۱۱۰ فشنگ جنگی کشف کردند.   سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند سازمان یافته قاچاق موادمخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان موادمخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان قاچاق قانون ماموران پلیس نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک