Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از وب دا،  دکتر نرگس عسگری در آئین افتتاحیه اجرای طرح مکمل یاری با آهن و ویتامین دی در مدارس در آموزشگاه دخترانه باب الحواِئج شهرکرد اظهار داشت: با این میزان آمار، اجرای طرح مکمل یاری بهترین شیوه برای پوشش دائم این جمعیت از دانش آموزان از مکمل‌های قرص آهن و ویتامین دی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر عسگری تصریح کرد: هم اکنون ۶۱ درصد جمعیت میانسال کشور کمبود ویتامین دی دارند که این رقم در چهارمحال و بختیاری ۵۷ درصد است.
وی از مهمترین علائم کمبود آهن و ویتامین دی به خستگی، درد عضلانی، عدم تمرکز، خواب آلودگی، فشار خون بالا و آسیب پذیری استخوان اشاره داشت.
به گفته وی، کمبود ویتامین دی و فقر آهن باعث ابتلا به بیماری‌هایی نظیر ام اس، انواع سرطان، سکته قلبی و پوکی استخوان می‌شود. 46 کد خبر 1331478

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت بهداشت ویتامین دی باشگاه استقلال آلودگی هوا آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس عراق ایالات متحده آمریکا استان البرز بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پویش اهدای کتاب یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در فصل بهار است.

وی افزود: پارسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.

بیشتر بخوانید

برپایی ۱۰ غرفه فرهنگی به همت کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال‌وبختیاری

فرهادی اضافه کرد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس
  • اجرای پویش بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند در چهارمحال و بختیاری
  • تهیه بانک اطلاعاتی دارو در چهارمحال و بختیاری