Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیه بر خلاف مواضع آشکار اخیر خود، در پیامی به رژیم صهیونیستی اعلام کرده که در خصوص انتقال خط لوله گاز برای اروپا آماده مذاکره است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسرائیلی امروز یکشنبه از آمادگی ترکیه برای مذاکره با تل‌آویو درباره انتقال خط لوله صادرات گاز برای اروپا خبر دادند. 

رادیو رژیم صهیونیستی (کان) گزارش کرد که ترکیه در روزهای اخیر پیامی برای تل‌آویو ارسال کرده که بر خلاف تهدیدهای ظاهری اخیر آنکارا و سخنانی مبنی بر اینکه ترکیه اجازه انتقال گاز به اروپا را نخواهد داد، اعلام کرد که آماده مذاکره باز در این خصوص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کان گزارش کرده که «یک مسئول بلندپایه ترکیه در حوزه انرژی به قدس [اشغالی] رفته و پیامی همراه خود منتقل کرده مبنی بر اینکه آنکارا آماده ورود به مذاکره با تل‌آویو درباره انتقال گاز اسرائیل [فلسطین اشغالی] به اروپا از طریق خاک ترکیه است». 

این مسئول ترکیه‌ای توضیح داده که کشورش منتظر تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی و تعیین وزیر جدید انرژی است تا موضوع را با او بررسی کند. 

کان گزارش کرده که این موضع ترکیه کاملا بر خلاف موضع اخیر ترکیه در این خصوص است که گفته بود اجازه نخواهد داد که گاز فلسطین اشغالی از طریق آب‌های منطقه‌ای ترکیه به اروپا صادر شود. 

ترکیه حدود دو هفته پیش توافقنامه‌ای دریایی با لیبی (دولت فایز السراج مستقر در طرابلس) امضا کرده که بر اساس آن اجازه حضور در آب‌های منطقه‌ای لیبی را پیدا کرده است. 

انتهای پیام/ص 

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه اسرائیل رژیم صهیونیستی مذاکره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: از تصمیمات اخیر ترکیه در حمایت از فلسطین که در معرض نسل‌کشی وحشتناک قرار دارد، قدردانی می‌کنیم.

جنبش حماس با اشاره به تصمیم آنکارا مبنی بر توقف روابط تجاری با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اعلام پیوستن به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از این رژیم در دیوان دادگستری بین‌المللی، تاکید کرد: این تصمیمات شجاعانه را بازتاب مواضع اصیل ملت ترکیه در حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آزادی و تعیین سرنوشت آن می‌دانیم.

این جنبش از تمامی کشورها و در راس آن کشورهای اسلامی و عربی خواست تمامی روابط خود را با رژیم نازی و جنایتکار قطع کرده و آن را در عرصه بین‌الملل طرد و منزوی کنند و در تلاش برای بازخواست و محاکمه سران تروریست آن به سبب جنایات هدفمند و سازماندهی شده علیه کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه باشند.

کد خبر 6095569 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • واکنش رژیم صهیونیستی به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری
  • ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری
  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر+ عکس
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • مردی که قصد حمله به نتانیاهو را داشت بازداشت شد