Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا دوشنبه ۲۵ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانید.

مدارس استان تهران جز دماوند و فیروزکوه دوشنبه تعطیل است

به گزارش راهبرد معاصر معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران، رودهن و پردیس در همه مقاطع تحصیلی جز دماوند و فیروزکوه دوشنبه تعطیل است.


محمد تقی‌زاده گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا و بر اساس تصمیماتی که در جلسه کمیته اضطرار اتخاذ شد و با توجه به پایش هایی که از طریق ایستگاه های سنجش در خصوص آلاینده ها داشته ایم، همچنان وضعیت ناسالم را در شهر تهران و شهرستان های دیگر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی زاده افزود: شاخص ها به نحوی است که استمرار محدودیت ها وجود دارد و تمهیداتی که در روز گذشته اتخاذ شده بود در شهر تهران و شهرستان های استان تهران را ادامه خواهیم داد.


وی در خصوص تمهیدات اتخاذ شده بیان داشت: تعطیلی مدارس در همه مقاطع در شهر و استان تهران به استثنا ۲ شهرستان فیروزکوه و دماوند از جمله این تمهیدات است لذا اعلام می کنیم که مدارس استان تهران جز دماوند و فیروزکوه دوشنبه تعطیل است.


معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه رودهن و پردیس نیز جز شهرستان هایی است که مدارس آنها تعطیل خواهند بود عنوان داشت: محدودیت های ویژه از جمله تردد کامیون ها در سطح شهرها وجود دارد و طرح زوج و فرد از درب منازل را نیز برای فردا خواهیم داشت.


وی گفت: عدم فعالیت کارگاه ها و تولیدی های بتنی و معادن شن و ماسه در سطح شهر و استان تهران برقرار است و فعالیت های عمرانی نیز که سبب انباشت آلایندگی ها نیز شود محدودیت همچنان در سطح شهر تهران ممنوع می باشد.


تقی زاده اظهار داشت: توصیه و تاکید ما بر این است شهروندان به ویژه بیماران قلبی و ریوی از سفرهای غیر ضرور در سطح شهر و استان حتی الامکان اجتناب کنند.


همه مدارس استان بوشهر به جز دیر و خارگ تعطیل است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه مدارس استان بوشهر به جز شهرستان دیر و مناطق بردخون و خارگ در نوبت صبح و بعدازظهر فردا تعطیل است.


مجید اجرایی اظهار داشت: به علت بارندگی و تشدید ناپایداری‌های جوی با تصمیمات اتخاذشده مدارس برخی نقاط استان بوشهر در نوبت صبح و بعدازظهر دوشنبه تعطیل اعلام شد.


وی افزود: بر این اساس مدارس شهرستان‌های بوشهر، کنگان، جم، عسلویه، دشتی، تنگستان، دیلم، گناوه، دشتستان و مناطق کاکی، دلوار، آبپخش، سعدآباد و شبانکاره و ریگ تعطیل است.


رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هنوز تصمیمی در مورد مدارس شهرستان دیر و مناطق بردخون و خارگ گرفته نشده است.


در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران شهرستان گناوه آمده است که به استناد «مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان بوشهر» مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان گناوه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دوشنبه ۲۵ آذرماه تعطیل است.


بر اساس اعلام استاندار بوشهر، طی هفته جاری شاهد بارندگی شدید و بی‌سابقه‌ای در استان خواهیم بود.


مدارس تبریز و برخی از شهرهای آذربایجان شرقی تعطیل شد

به دلیل آلودگی شدید هوا در شهر تبریز و تداوم آلایندگی هوا، براساس تصمیم کارگروه ویژه آلودگی هوا، فردا دوشنبه ۲۵ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی در تـبـریـز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.


همچنین فردا تمام مدارس سردرود، خسروشاه، باسمنج، اسکو و شهر جدید سهند در دو شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.


اعلام تعطیلی مدارس اصفهان قوت گرفت

عباس رضایی استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران در خصوص دلیل تعطیل نشدن مدارس در روز یکشنبه 24 آذر با وجود بالا رفتن میزان آلاینده‌ها عنوان کرد: تیمی با حضور دستگاه‌های هواشناسی، محیط زیست، علوم پزشکی و ... تحت مدیریت ستاد بحران استان داریم که طبق دستورالعمل مشخصی در مورد اقدامات لازم برای مقابله با آلودگی هوا تصمیم‌گیری می‌کند.


استاندار اصفهان با بیان این که محیط زیست باید غیرمجاز بودن میزان آلودگی را اعلام کند، ادامه داد: جمع‌بندی جلسه‌ای که شب گذشته برگزار شد، این شده که هنوز به میزان غیرمجاز نرسیده و لازم نیست مدارس تعطیل شوند.


چنانچه منصور شیشه فروش سخنگوی مدیریت بحران استانداری اصفهان اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس در روز دوشنبه 25 آذر 98 منتشر کند این اطلاعیه منتشر می شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس کشور تعطیلی مدارس تعطیلی مدارس تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد