Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:29:57 GMT

شناسایی ۸۳ فرصت سرمایه‌گذاری در قم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۱۲۲۰۳

شناسایی ۸۳ فرصت سرمایه‌گذاری در قم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر یکشنبه در نشست خبری که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، از تدوین سند سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان قم با هدف کاهش نرخ بیکاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه مطالعات صورت گرفته ۸۳ فرصت سرمایه‌گذاری مشخص شده در استان داریم و به دنبال تبدیل این فرصت‌های سرمایه‌گذاری به مجوزهای بی نام هستیم تا دیگر سرمایه‌گذاران گرفتار مسیر بروکراسی اداری نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۲ فرصت سرمایه گذاری در استان به مجوز تبدیل شدند، افزود: برخی از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این فرصت‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم، حجم فرصت‌های سرمایه گذاری استان قم  بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بانکی در استان داریم که این منبع می‌توانند به تکمیل برنامه‌های بخش خصوصی کمک کنند، ادامه داد: کارت ملاقات برای مدیران واحدهای تولیدی بزرگ و رؤسای انجمن‌های تولیدی در استان صادر شده است تا بتوانند که بدون وقت ملاقات با استاندار دیدار کنند.

غضنفری خاطرنشان کرد: اشتغال پایدار در سایه تولید و تولید در سایه سرمایه گذاری محقق می‌شود و در این راستای احیای واحدهای تولیدی راکد، ایجاد شهرک‌های صنعتی تخصصی در این راستا است.

وی تصریح کرد: به دنبال امضای تفاهم نامه‌ای برای ایجاد واحد تولیدی با پنل خورشیدی و نیروگاه‌های بزرگ خورشیدی با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومان هستیم.

غضنفری در ادامه با تأکید بر اینکه در تورم نقطه به نقطه، استان قم دومین استان مطلوب است، اظهار داشت: این آمار توسط مرکز آمار ایران منتشر می‌شود.

کد خبر 4798598

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری قم قم بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین بارش برف یاسوج تعطیلی مدارس ثبت نام کاندیداها خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۱۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟